اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 245

گرزین: انتخابات با آرامش و امنیت در گرگان در حال برگزاری است

خبر گزاری فارس فرماندار گرگان گفت: انتخابات در امنیت کامل در این حوزه انتخابیه در حال برگزاری است.

گرزین: انتخابات با آرامش و امنیت در گرگان در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین ظهر امروز در جمع اعضای شورای تامین شهرستان گرگان اظهار داشت: تاکنون گزارشی امنیتی و نزاعی و گلایه‎مندی در خصوص انتخابات ارسال نشده است.

وی تصریح کرد: در مراسم نمادین هنرمندان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد استاندار گلستان حضور یافت و رأی خود را در آنجا به صندوق ریخت و پس از آن در سایر شعب گرگان نیز به صورت نمونه بازدید کردند و با ملاقات مذاکره با هیئت اجرایی از مجموعه عوامل اجرایی قدرشناسی کردند.

گرزین خاطر نشان کرد: گزارشات رسیده حاکی بر آن است که حضور مردم در ساعت‎های اولیه رأی‎گیری در شهر گرگان بی‌سابقه بوده است.

فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه رقابت‎های کاندیداها و تبلیغات گسترده از سلامت انتخابات حکایت دارد و این سلامت و امانتداری تا آخر نیز ادامه خواهد داشت.

در شهرستان گرگان 215 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که 890 نفر عوامل اجرایی، 450 کاربر، 466 نیروی انتظامی، 215 بازرس، 50 نفر عوامل اجرایی برای هر صندوق ،480 نفر هیئت نظارت، 20 نفر هیئت بازرسی، 260 راننده، 20 نفر از اعضای شورای تامین به طوری که مجموعا 3 هزار و 100 نفر از اقشار مختلف در این انتخابات در شهرستان گرگان مشارکت می‎کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول