اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات امید دشمنان را به یاس مبدل می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: حضور گسترده و فعال مردم در انتخابات امید‌های کاذب دشمنان را به یاس تبدیل می‌کند.

حضور مردم در انتخابات امید دشمنان را به یاس مبدل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام بلال محمدی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه زنجان اظهار داشت: امروز روز ماندگاری در تاریخ اسلام و کشور ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مردم با شعور بالای سیاسی خود و با حضور در پای صندوق‌های رای تاثیر و نقش خود را در تثبیت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند، خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات اقتدار و عزت نظام را به رخ دشمنان می‌کشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه مردم با حضور خود در عرصه‌های مختلف در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی، اقتدار اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده‌اند، تصریح کرد: حضور با شکوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری مشت کوبنده‌ای بر دهان استکبار و صهیونیسم جهانی بود.

وی یادآور شد: حضور مردم ایران و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های آن موجب استمرار بیداری اسلامی و خیزش های منطقه می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه 12 اسفند یک نقطه روشنی در تاریخ کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف می‌بالد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های علمیه استان زنجان، تصریح کرد: رونق حوزه‌های علمیه استان از برکات و نعمات پیروزی انقلاب اسلامی است، که در تربیت معنوی جوانان و مردم تاثیر زیادی داشته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه زنجان، هیدج و ابهر طلبه‌های زیادی را پذیرش کرده است، ادامه داد: در حال حاضر نیز علاقه‌منداننی که مدرک دیپلم و بالای دیپلم دارند می‌توانند در آزمون کارشناسی و سطح دو حوزه‌های استان شرکت کنند و از مدرک حوزه استفاده کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول