اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 307

ابراهیمی: تمام تمهیدات برای مشارکت مازندرانی‌ها در انتخابات فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: تمام تمهیدات برای مشارکت مردم مازندران در انتخابات مجلس فراهم است.

ابراهیمی: تمام تمهیدات برای مشارکت مازندرانی‌ها در انتخابات فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در بازدید از شعب اخذ رای مرکز مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تدبیری که ستاد انتخابات استان در نقاط مختلف مازندران داشته است به طور رسمی همزمان با سراسر کشور انتخابات شروع شده، اظهار داشت: حضور به موقع مسئولان و صندوق در شعب موجب شد تا همزمان مردم نیز در ساعات نخست انتخابات در شعب حضور پیدا کنند.

وی یادآور شد: تمام تمهیدات برای حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شده و تاکنون هیچ مشکلی در استان مازندران گزارش نشده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه از مردم استان مازندران تقاضا داریم تا با مشاهده تخلف در اسرع وقت به ستاد انتخاباتی اطلاع دهند، تصریح کرد: ستاد انتخابات استان مازندران موظف است پیگیر تخلفات باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: همه واجدان شرایط با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی در ساعاتی که تعیین شده برای دادن رای اقدام کنند.

ابراهیمی حضور رهبر را در دقایق نخست انتخابات الگویی برای مردم جامعه اسلامی کشور دانست و گفت: مردم ولایتمدار مازندران سعی کنند با الگوگیری از رهبر فرزانه در ساعات اولیه اقدام به رای دادن کنند و حضور خود را  به ساعت‌های پایانی رای دادن نکشانند.

وی ابراز داشت: در بازدیدی که  از شعبات اخذ رای انجام شده شاهد حضور چشمگیر مردم در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود هستیم و این نشان می‌دهد حضور مردم ولایت‌مدار مازندران در صحنه‌های انقلابی مستمر است.

ابراهیمی در بازدید از شعبه اخذ رای در مسجد امام حسن عسگری(ع) منطقه جنوب شهر ساری رای خود را به نیت ولادت امام حسن عسگری(ع) به صندوق انداخت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول