اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

نمایندگان کاندیدا‌ها تا پایان شمارش آرا شعب را ترک نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خوزستان اعلام کرد: نمایندگان کاندیدا‌ها تا پایان شمارش آرا در صندوق‌ها حضور داشته باشند.

نمایندگان کاندیدا‌ها تا پایان شمارش آرا شعب را ترک نکنند

حمید قناعتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: طبق ماده 55 قانون انتخابات کاندیدا‌ها می‌توانند نمایندگانی در شعب اخذ رأی داشته باشند که باید 24 ساعت قبل از رأی‌گیری مشخصات آنها به همراه عکس و تصویر شناسنامه در اختیار هیئت نظارت انتخابات قرار گیرد.

وی افزود: در حوزه‌های انتخابیه که دارای 3 نماینده هستند به ازای هر 3 صندوق کاندیدا‌ها می‌توانند یک نماینده داشته باشند، در شعب اخذ رأی و در حوزه‌هایی که دارای یک نماینده هستند به ازای هر صندوق کاندیدا‌ها می‌توانند یک نماینده داشته باشند.

قناعتی گفت: طبق آخرین آمار هیئت نظارت استان کارت‌های نمایندگان کاندیدا‌ها صادر شده و در صندوق‌ها حضور دارند.

وی تأکید کرد: کسی حق ندارد نماینده کاندیدا را از صندوق اخراج کند مگر اینکه تخلفی مرتکب شود که آن هم با نظر نماینده فرماندار با تذکری که به او می‌دهند وی را در مسیر رعایت قانون هدایت کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان یادآور شد: چنانچه نماینده‌ای از کاندیدا‌ها در پایان وقت رأی‌گیری محل شعبه اخذ رأی را ترک کند دیگر حق ورود ندارد به همه توصیه کردیم تا پایان شمارش در حوزه‌ها بمانند و ناظر بر رسیدگی و شمارش آرا باشند.

در استان خوزستان از 2 هزار و809 صندوق اخذ رأی یک‌هزار و 951 صندوق ثابت و 858 صندوق سیار است. 3 میلیون و 22 هزار نفر در خوزستان واجد شرایط رأی دادن هستند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول