اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فیروزکوه:

حماسه دیگری در ایران خلق می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت فیروزکوه گفت: بی‏شک امروز ایران اسلامی در شرف به وقوع پیوستن حماسه‏ای دیگر قرار دارد.

حماسه دیگری در ایران خلق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام داوود ضمیررضوانی ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته فیروزکوه که با حضور پرشور و شوق مردم در فضایی آکنده از وجد انتخاباتی برگزار شد به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: امروز در شرف به وقوع پیوستن حماسه‏ای دیگر و خلق انتخاباتی پرشور و شعور با حضور ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی در جای جای این سرزمین پهناور هستیم.

امام جمعه موقت فیروزکوه افزود: حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حقیقت سیلی محکم و سختی به ابرقدرت‏ها و مستکبرانی است که در رأس آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد.

ضمیررضوانی بیان کرد: غربی‏ها در ماه‏های گذشته بسیار کوشیدند تا حضور مردم در پای صندوق‏های اخذ رأی کاهش یابد.

وی یادآور شد: "مشورت" یکی از مصادیق و نمونه‏های بارز تقوای الهی است که تحقق کامل اهداف مومنان در آن نهفته بوده و مردم باید امروز با مشورت فردی را انتخاب کنند که در اداره امور جامعه با مردم مشاوره داشته باشد.

امام جمعه موقت فیروزکوه اضافه کرد: همان‌طور که مردم فرد منتخب را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی برمی‏گزینند و وی را به قدرت می‏رسانند، نماینده نیز باید به آرای عمومی و مردمی احترام بگذارد و از استبداد و خودرأیی بپرهیزد.

ضمیررضوانی گفت: نماینده مجلس نباید از بیگانگان و اجانب نظر بخواهد و در حقیقت باید در تمام امور جامعه که به دست وی صورت می‏گیرد، مردم را سهیم و صاحب‏نظر بداند.

وی تاکید کرد: نماینده مردم باید مؤمن، خدا ترس، صالح و درستکار باشد و به مردم‏داری و ارتباط با آحاد جامعه همواره توجه کند.

امام جمعه موقت فیروزکوه خاطر نشان کرد: نماینده خوب مجلس شورای اسلامی کسی است که باصلاحیت و جامع‏الشرایط باشد و نیازهای مردم را در بخش‏های مختلف به خوبی بشناسد و در راستای حل این مشکلات گام‏های اساسی بردارد.

ضمیررضوانی افزود: نماینده مردم باید فردی باشد که از موقعیت خود در راه رضای خداوند متعال و مردم حوزه انتخابیه‏اش استفاده کند و در همه احوال بتواند محبوبیت خود را در میان مردم به اثبات برساند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول