اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز تاکنون

رأی اولی‌های کردستان پیشتاز شرکت در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: همگام با سراسر کشور و در میان برف و کولاک شدید در شهرها و روستاهای مختلف کردستان شاهد استقبال پرشور مردم ولایت‌مدار این خطه از میهن اسلامی در پای صندوق‌های رأی هستیم که حضور رأی اولی‌ها در این میان خودنمایی می‌کند.

رأی اولی‌های کردستان پیشتاز شرکت در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با گذشت بیش از سی و سه سال از عمر بابرکت نظام اسلامی شاهد تعالی و توسعه روزافزون عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، اقتصادی و فرهنگی در کشور بوده‌ایم که در این میان نقش جوانان نسل اولی و نسل‌های دوم، سوم و هم اکنون نسل چهارم انقلاب بسیار روشن و چشمگیر بوده است.

مطمئناً باید گفت که همه تحولات و موفقیت‌های به دست آمده در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و شبانه‌روزی جوانان و نوجوانان ایرانی است که در مبارزات انقلابی خویش پوزه استکبار و مزدوران حلقه به گوشش را به خاک مالیدند و حماسه و انقلابی را خلق کردند که با گذشت 33 سال از این تحول عظیم سیاسی و اجتماعی هنوز دهان جبهه غرب و شرق بازمانده و از حیرت این اتفاق عظیم هیچ سخنی برای گفتن ندارند.

جوانان ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که در مبارزه با دشمنان اسلام و جبهه استکبار همواره در صحنه بوده و این مهم را با تأسی از سیره رسول‌الله(ص)، ائمه اطهار (ع) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به پیش خواهند برد.

در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه سازندگی کشور همواره جوانان در خط مقدم تعالی و عزت ایران اسلامی حضور داشته و در این میان نیز با حضور حداکثری خویش در انتخابات و راهپیمایی‌های دشمن‌شکن همواره خالق حماسه‌های بسیاری بوده‌اند.

* جوانان کردستانی عزت ایران را مایه سرفرازی خویش می‌دانند

هیرش سنندجی جوان رأی اولی کردستان در شعبه شماره 27 سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج گفت: از زمان آغاز تبلیغات نمایندگان در سطح شهر همواره با حساسیتی بالا برای انتخاب کاندید اصلح خویش به ستادهای مختلف انتخاباتی مراجعه کرده و حتی با کاندیداها نیز به صورت مستقیم به مباحثه نشستم.

 

وی افزود: به همین خاطر با گذشته نیم ساعت از شروع زمان رأی‌گیری زودتر از تمام اعضای خانواده و حتی دوستان هم محله‌ایم به این شعبه مراجعه کرده‌ام تا رأی خویش را به نماینده مورد نظرم وارد صندوق نمایم.

هیرش سنندجی خاطر نشان کرد: من بر این باورم که انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مایه سرفرازی و عزت ایران در عرصه بین‌المللی و فضای رسانه‌ای در جهان می‌شود و بدون شک در ساعات آینده شاهد سرخوردگی غربی‌ها و رسانه‌های آنان نسبت به حضور دشمن‌شکن مردم خواهیم بود.

 

* رأی اولی‌ها حضور در انتخابات را به مثابه تحقق یک آرزوی بزرگ تلقی می‌کنند

فاطمه حسنی دختر هیجده و نیم ساله سنندجی پس از انداختن تعرفه‌های رأی خویش در صندق جمع‌آوری آرا اظهار داشت: این احساس غرور و تعصب ملی خویش را نمی‌توانم به صورت کامل بیان کنم و فقط در یک جمله می‌خواهم بگویم که رأی اولی‌ها حضور در انتخابات را به مثابه تحقق یکی از آرزوی‌های بزرگ خویش تلقی می‌کنند و حضور دوستان و همسایه های رأی اولی ما در کنار من و در این شعبه مؤید همین مطلب است.

شرمین حسین‌پناهی رأی اولی دیگر حاضر در این شعبه با اشتیاقی فراوان به خبرنگار فارس در سنندج گفت: من قبل از زمان آغاز رأی‌گیری در شعبه حاضر شده و لحظه شماری می‌کردم تا بتوانم اولین کسی باشم که در این شعبه موفق به انداختن رأی خود در صندوق می‌شود و همین مهم نیز مسجل شد.

وی افزود: علی‌رغم کولاک شدید برف و سرمای زیر صفر درجه شاهد حضور افراد مسن و سالخورده در شعبه‌های رأی هستیم لذا من جوان رأی اولی و دوستانم باید همواره به این مهم توجه داشته باشیم که گذشتگان برای ما کاشتند و ما استفاده کردیم و ما باید بکاریم و آیندگان بهره گیرند.

لازم به ذکر است استان کردستان با بیش از یک میلیون و 438 هزار نفر جمعیت دارای 6 نماینده در مجلس شورای اسلامی و 2 نماینده در مجلس خبرگان رهبری است و در انتخابات امسال یک هزار و 56 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم همیشه در صحنه این استان پیش‌بینی شده است که از این تعداد 493 شعبه ثابت و 563 شعبه نیز سیار هستند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول