اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-346

قاسم‌زاده نداف: مردم با حضور در انتخابات مشروعیت نظام را به رخ دشمنان کشیدند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: این حضور پرشکوه مشروعیت نظام را به رخ دشمنان کشید.

قاسم‌زاده نداف: مردم با حضور در انتخابات مشروعیت نظام را به رخ دشمنان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف پیش از ظهر امروز با حضور در شعبه 48 اخذ رای، نماینده مورد نظر خویش را انتخاب کرد.

وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند حضور مردم را پرشور دانست و اظهار داشت: از مردم متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی و مردم شهر شهید پرور بیرجند به غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت.

فرماندار بیرجند ادامه داد: ما پیش‌بینی این حضور پرشور را کرده بودیم و انتظار این حضور پرصلابت مردم در پای صندق‌های رأی که ناامیدی دشمنان نظام را در پی دارد را داشتیم.

قاسم‌زاده نداف دشمنان را ابلهانی بیش ندانست و افزود: دشمنان هیچ‌گاه نتوانسته‌اند رفتار مردم ما را تحلیل کنند.

وی ادامه داد: من به همه مردم ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرت ولی عصر آفرینش این حماسه ملی در عرصه جهانی را تبریک می‌گویم.

*حضور پرشکوه مردم دشمن را به پشت مرزهای سیاسی‌اش بر می‌گرداند

فرماندار بیرجند در پاسخ به این سئوال که علت حساسیت انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی چیست، ابراز داشت: امسال به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن تمام تیرهای خویش را به سمت نظام مقدس اسلامی شلیک کرده که هیچ نتیجه‌ای نتوانسته از آنها بگیرد.

قاسم‌‌زاده نداف ادامه داد: اینک با حضور پرشکوه مردم می‌توانیم دشمن را به پشت مرزهای فرهنگی و سیاسی‌اش برگردانیم.

وی اضافه کرد: ما با این امر نشان می‌دهیم که برای مردم دنیا در ارائه نوع حکومت، نوع مردم سالاری واقعی و ارائه اندیشه و فرهنگ غنی حرف داریم.

فرماندار بیرجند ادامه داد: حضور مردم مقابله با تفکر رایج غرب چه در حوزه فرهنگ و چه در حوزه سیاست است.

قاسم‌‌زاده نداف پیام صادر شده از طرف مردم به دشمنان انقلاب را عدم رویگردانی مردم از نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: دشمنان در واقع آب در هاون می‌کوبند زیرا که هیچ کدام از مردم به آنها روی خوش نشان نمی‌دهند.

*مردم از نظام، رهبری و اسلام فاصله نمی‌گیرند

وی افزود: ممکن است که تنگناها و فشارها مردم ما را به نوعی آزار دهد، اما مردم به خاطر وجود این چنین مشکلاتی از نظام، اسلام و رهبری فاصله نخواهند گرفت.

فرماندار بیرجند ادامه داد: نه تنها با این تبلیغات دشمنان، مردم ناامید نشده و پشت نظام را خالی نمی‌کنند بلکه هر گاه احساس خطر کنند با شکوه‌تر از گذشته حضور پیدا خواهند کرد.

قاسم‌زاده نداف پیام صادر شده از این حضور باصلابت به دوستان نظام را نیز قدردانی هرچه بیشتر از مردم دانست و اذعان داشت: هرچه این مردم حضور بیشتری پیدا می‌کنند، این سخن امام راحل که "مردم ولی نعمت ما هستند" بیشتر واقعیت می‌یابد.

وی در پاسخ به این سئوال که توصیه شما به نامزدها چیست، ابراز داشت: چه نامزدها و چه مردمی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، هیچ کدام بازنده نیستند.

فرماندار بیرجند افزود: رقابتی بین کاندیداها صورت گرفته و هر کس که برنده این رقابت شود نماینده همه مردم خواهد بود.

قاسم‌زاده نداف افزود: همچنین نامزدهایی که رای نیاوردند نیز چون که به تکلیف خویش عمل کرده‌اند باید خوشحال باشند.

*مردم برندگان واقعی میدان انتخابات هستند

وی مردم را نیز برندگان واقعی میدان انتخابات دانست و افزود: هدف از شرکت در انتخابات این است که بر دشمن فائز شده و مشروعیت نظاممان را به رخ دنیا بکشیم.

فرماندار بیرجند حضور باشکوه مردم را عامل به رخ کشیده شدن نظام مقدس اسلامی در مقابل دشمنان کوته فکر دانست و افزود: چیزی جز حسرت نصیب دشمنان نخواهد شد.

قاسم‌زاده نداف در پاسخ به این سئوال که نخستین جمله‌ای که بعد از انداختن رأی‌ در صندوق به ذهنتان رسید چه بود، تصریح کرد: آن جمله این است که خداوندا قلب و دل ما را هدایت کن به سمت کسی که برای نظام و مردم خیر باشد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول