اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

شرکت در انتخابات ادای دین ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: شرکت گسترده در انتخابات ادای دین ملی و شرعی همه ماست.

شرکت در انتخابات ادای دین ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار پیش از ظهر امروز پس از شرکت در انتخابات در مشگین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همگی ما شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و شرعی می‌دانیم و موظفیم دین خود را در مقابل این انقلاب ادا کنیم.

وی شرکت در انتخابات را تعیین سرنوشت کشور اعلام کرد و افزود:‌ هیچ کس حق ندارد خود را مبری از این دین انقلابی بداند و همه ما باید وظیفه خود را در قبال نظام به نحو احسن انجام دهیم.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با اعلام اینکه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای حساسیت بسیار ویژه است، خاطرنشان کرد: امروز از هر سو رسانه‌های جهان چشمان خود را بر انتخابات ایران متمرکز کرده و خواهان کم ارزش کردن اعتقادات ملت هستند اما به نظر می‌رسد حضور پر‌شور مردم در ساعات اولیه انتخابات نشان می‌دهد بار درگیر دشمن راه را به خطا رفته و سنگ در سیاهی انداخته است.

باوقار با اشاره به اینکه انتخابات و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم یک وظیفه دینی و اسلامی است، بیان داشت: همه ما باید در تقدم انتخابات در اخذ آرا شرکت کنیم و نسبت به برگزاری احسن این انتخابات اقدام نماییم.

وی پیوند ملت و نظام اسلامی را در همین انتخابات اعلام کرد و گفت: مردم ما با آرای خود استمرار و تثبیت نظام را امضا کرده و حماسه امروز باقی‌ترین حماسه در تاریخ زرین انقلاب خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با گذشت چهار ساعت از ساعات انتخابات حضور پر‌شور مردم در پای صندوق‌های رای به قوت خود باقی است و رفته رفته این حضور در مرکز استان و شهرستان‌های آن افزوده می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول