اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان در مجلس خبرگان:

حضور در انتخابات اقتدا به امام زمان (عج) است / شناسنامه‏ای بدون مهر نماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که در روز جمعه به ولی امر مسلمین جهان اقتدا و در انتخابات شرکت می‏کنند، با واسطه به امام زمان (عج) اقتدا کرده‏اند.

حضور در انتخابات اقتدا به امام زمان (عج) است / شناسنامه‏ای بدون مهر نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز با حضور در شعبه ثابت شماره 31 شهری مستقر در مسجد عابدینیه سمنان رای خود را به صندوق انداخت و و سپس در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات به معنای سهیم دانستن خود در ساختن آینده کشور و مشارکت در تصمیم‏سازی‏ها است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می‏کنند و رای خود را به صندوق‏های اخذ رای می‏اندازند، در واقع به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اقتدا کرده‏اند و این بسیار پسندیده است.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همه باید در اسرع وقت و نخستین فرصت در روز جاری در انتخابات شرکت کنند و با اقتدا به مقام معظم رهبری که در صبح زود در انتخابات شرکت کردند، به سوی صندوق‏های اخذ رای بشتابند.

شاهچراغی در بیان ارتباطی منطقی گفت: امروز، جمعه و متعلق به امام عصر (عج) است و کسانی که در روز جمعه به ولی امر مسلمین جهان اقتدا و در انتخابات شرکت می‏کنند، به معنای واقعی کلمه به امام زمان (عج) اقتدا کرده‏اند.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری حضور در شعبه‏های اخذ رای و انداختن آرا در صندوق را امری دینی و عبادی دانست و گفت: حضور در انتخابات کاری خداپسندانه است و بدون تردید رضایت حضرت حق را به دنبال دارد.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه همه وظیفه دارند تا در انتخابات امروز شرکت کنند، از مردم ولایت‏مدار و شهیدپرور استان سمنان خواست تا بکوشند شناسنامه‏ای در خانه نباشد که متعلق به فرد واجد شرایطی بوده و بدون مهر انتخابات 12 اسفند مانده باشد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول