اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم-360

خراسانی‌ها یکپارچه شور انتخاباتی را به رخ غرب کشیدند

خبرگزاری فارس: مردم خراسان رضوی صبح 12 اسفند یکپارچه شور و شعور و همگام با ملت بزرگ ایران به پای صندوق‌های اخذ رای رفتند تا از امتحانی دیگر سربلند خارج شوند.

خراسانی‌ها یکپارچه شور انتخاباتی را به رخ غرب کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز روز موعود انتخابات است؛ روزی که در آن برگی دیگر بر صفحات زرین صحیفه انقلاب اسلامی افزوده می‌شود و برگه‌های تاریخی 12 اسفند یکی پس از دیگری در صندوق‌های رای انداخته می‌شود.

امروز روزی است که ملت در پاسخ به همه تبلیغات مسموم رسانه‌های غربی از ساعات اولیه صبح در مقابل شعب اخذ رای به صف می ایستند تا همت و عزم راسخشان را به جهانیان نشان دهند و ثابت کنند که هیچ‌گاه سرخی خون شهدا را فراموش نخواهند کرد.

امروز همه خواهند آمد تا نشان دهند که پای در راه رهبر دارند و آرمان های روح الله و انقلاب را فراموش نکرده‌اند. شهروندان مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از حال و هوای انتخابات و روحیه خود گفته‌اند.

 

 مشکلات نباید سبب خوشحالی دشمنان شود

دانشجوی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس می گوید: با وجود اینکه گرانی‌ها در آستانه سال جدید بیداد می‌کند اما مردم اینها را مدنظر ندارند و اجازه نخواهند داد که مشکلات داخلی ایران باعث خوشحالی دشمنان قسم خورده انقلاب شود.

کاظم درویشیان اظهار می‌دارد: شرکت در انتخابات مشت محکمی در دهان دشمنان اسلام و انقلاب است و سبب می‌شود تا آنها با خفت سرجایشان بنشینند.

 

رای می‌دهم تا نشان دهم که مملکتم را دوست دارم

علیرضا حسینی جوانی که نجاری می‌کند در پاسخ به علت حضورش در انتخابات به خبرنگار فارس می‌گوید: با آنکه تصمیم داشتم به سبب ناکارآمدی برخی نمایندگان سابق، در انتخابات مجلس رای ندهم اما به جهت اینکه در حال حاضر کشور در شرایط حساس و خاصی به سر می‌برد و همه دشمنان منتظر هستند تا ما نیائیم، رای می‌دهم تا نشان دهم که هنوز مملکتم را دوست دارم.

 

مشروعیت نظام را به رخ جهان می‌کشیم

یکی دیگر از دانشجویان مشهدی به نام محسن همتی به خبرنگار فارس در مشهد اظهار می‌دارد: رای می‌دهم چون یک وظیفه ملی است و شرکت در تعیین سرنوشت آینده خودمان است.

انتخابات خرد جمعی است و مردم با شرکت در این خرد جمعی مشروعیت نظام را به رخ جهانیان می‌کشند.

 

 شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است

خبرنگار یکی از روزنامه‌های مشهد نیز به خبرنگار فارس در مشهد می‌گوید: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است و هرکس می‌خواهد سرنوشتش را تعیین کند باید روز جمعه رای خود را به صندوق بیاندازد.

محمدرضا اسماعیل‌زاده ادامه می‌دهد: در سال‌های پس از انقلاب همواره شاهد فرافکنی‌های دشمنان بوده ایم اما مردم نشان داده‌اند که هوشیارتر هستند از این که فریب تبلیغات آنان را بخورند و همانند سایر عرصه‌ها، حضوری مثال زدنی خواهند داشت.

 

انتخابات و پای بند به اعتقادات مذهبی

فردی که خود را وکیل دادگستری مشهد معرفی می‌کند داوطلبانه جلو می‌آید و به خبرنگار فارس می‌گوید: رای می‌دهم تا نشان دهم که همچنان پای‌بند اعتقادات مذهبی خود هستم.

به گفته مسعود سعیدی حضور امروز برای قدرت‌ها معانی زایدی دارد که کندن دندان طمع از کشورمان از آن جمله است.

================

گزارش از مصطفی آزاددوست

================

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول