اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس

فدایی: ولایت‌مداری وظیفه مجلس نهم در دهه پیشرفت و عدالت است

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف مجلس نهم گفت: ولایت‌مداری و مبارزه با ولایت‌گریزی از وظایف مجلس نهم در دهه پیشرفت و عدالت است.

فدایی: ولایت‌مداری وظیفه مجلس نهم در دهه پیشرفت و عدالت است

حسین فدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به وظایف مجلس نهم در دهه پیشرفت و عدالت اظهار داشت: ولایت‌مداری و مبارزه با ضد ولایت فقیه و ولایت‌گریز از جمله وظایف مجلس نهم است و باید محوریت ولایت فقیه هرچه بیشتر جا بیفتد و همراه با بیان و کلام ایشان باشیم و در همه امور باید خدمتگزار مردم باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: شان مردم خیلی بیشتر از این خدمات ارائه شده است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده اصلح عنوان کرد: جامع‌ و کلان‌نگری و پاکی و عقلانیت از ویژگی‌های شایسته یک نماینده است.

فدایی تاکید کرد: یک نماینده اصلح باید تعادل داشته باشد و دارای روحیه بسیجی و انقلابی باشد و ساده زندگی کند و دنبال اشرافیت نباشد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیان داشت: یک فرد اصلح نمایندگی باید ظلم‌ستیز و استکبارستیز باشد، فتنه‌ستیز و انحراف‌ستیز باشد و روحیه تعامل و کار جمعی داشته باشد، قدرت ارتباط‌گیری داشته باشد و اهل اندیشه و مطالعه باشد و بتواند درد مردم را درک کند.

نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی قدرت قانون‌گذاری و نظارت را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده اصلح دانست و تاکید کرد: نماینده موفق کسی است که با ایمان و اخلاص باشد، وقتی می‌گوییم مجلس عصاره فضیلت ملت است پس نماینده مجلس نیز باید تمام این فضایل را داشته باشد و در حوزه برنامه‌ریزی و نظارت باید خوب عمل کند.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نماینده اصلح باید در فهم و درک نیازهای اجتماعی بتواند به‌گونه‌ای عمل کند که نیازهای واقعی مردم را تشخیص بدهد و در اولویت قرار دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در ارتباط با وظایف مجلس نهم در ارتباط با بیداری اسلامی تصریح کرد: قطعا الگوی کشورهای اسلامی منطقه در همه زمینه‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و باید این حمایت را بسیار قاطعانه‌تر پیگیری کنیم.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول