اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی:

ولایت‌مداری مهم‌ترین معیار مردم برای انتخاب نمایندگان است

خبرگزاری فارس: نامزد انتخاباتی مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی گفت: ولایت‌مداری مهم‌ترین معیار مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی است.

ولایت‌مداری مهم‌ترین معیار مردم برای انتخاب نمایندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی صبح امروز در جمع مردم تربت‌حیدریه در دارالتبلیغ حسینی این شهر اظهار داشت: امید است مجلس نهم بتواند اسباب عزت، پیشرفت و عدالت را به ارمغان آورد.

رضایی گفت: عرصه انتخابات مجلس نهم باید عرصه‌ای برای انتخاب نمایندگانی باشد که خدمتگزار واقعی مردم و دشمن شکن باشند.

وی افزود: مسئولان خدمتگزار مردم هستند و در مقابل خدمتشان منتی ندارند و وظیفه مسئولان این است که با تمام توان برای بر طرف کردن مسائل و مشکلات مردم از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنند.

رضایی تصریح کرد: همه شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت جان فشانی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است و وظیفه مسئولان این است که در مقام پاسخ‌گویی به ارباب رجوع بر خورد و رفتار مناسبی داشته باشند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات ضمن اعلام پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و برگزارشدن با شکوه‌تر انتخابات زبان گویایی برای پاسخ به تهدیدها و تحریم‌ها است.

وی انتخابات را یکی از عرصه‌های بروز عظمت نظام جمهوری ایران دانست و گفت: انتخابات نمایشگاهی از پایبندی ملت ایران به دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی است و در جمهوری اسلامی ایران انتخابات صحنه‌ای برای قدرت‌نمایی ملت در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان است.

رضایی با بیان اینکه پایداری و اقتدار انقلاب اسلامی رو به افزایش است گفت: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های دنیا تفاوت دارد، زیرا بر گرفته از مکتب عاشورایی و برخوردار از مرجعیت دینی و حمایت گسترده مردمی است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول