اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

قاضی انتخابات در شهرستان‌های کرمان مستقر است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: قاضی انتخابات در همه شهرستان‌های استان کرمان مستقر است.

قاضی انتخابات در شهرستان‌های کرمان مستقر است

حجت‌الاسلام علی توکلی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با اقداماتی که از روزهای قبل صورت گرفته است، تمام برنامه‌ها بر روی روال پیش می‌رود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم استان کرمان از ساعت‌های نخستین امروز در پای صندوق‌های رای گفت: امیدواریم، بتوانیم، قدردان حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

توکلی عنوان کرد: فرمانداری کرمان برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در زمینه پشتیبانی و استقرار نیروها در حوزه‌های انتخابیه انجام داده است و آمادگی کامل در ستاد انتخابات این شهرستان وجود دارد.

وی از حضور قاضی انتخابات در محل فرمانداری و استانداری کرمان خبر داد و بیان داشت: در شهر کرمان دو نفر و در هر شهرستان نیز یک نفر به صورت ویژه به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کنند.

توکلی شلوغی شعبه‌های رای‌گیری را حاکی از بصیرت مردم دانست و گفت: این امر نشان‌گر این است که مردم رای دادن را به ساعت‌های پایانی موکول نکرده‌اند، زیرا این حضور بیانگر اقتدار ملت ایران است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از مردمی که تا این ساعت توفیق رای دادن را پیدا نکرده‌اند، خواست هر چه سریع‌تر به صندوق‌های اخذ رای مراجعه کنند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس کل دادگستری استان کرمان و یدالله موحد دادستان عمومی و انقلاب کرمان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جریان روند برنامه‌های این ستاد قرار گرفتند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول