اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

حضور مردم پای صندوق‌های رأی لبیک به ندای رهبر است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: دیدار همه انسان‌های ارزش‌آفرین در روز 12 اسفند در پای صندوق‌های اخذ رای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب است.

حضور مردم پای صندوق‌های رأی لبیک به ندای رهبر است

ناصر کشاورزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با بازدید صورت گرفته از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در مرکز حوزه انتخابیه شهر خورموج انجام گرفت فضای آرام و بدون هرگونه تنش و با وحدت و همدلی و وفاق و احترام متقابل بین گروه‌های مختلف وجود داشت.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: از نتایج بسیار خوب این دیدارها در چهار حوزه انتخابیه استان که عبارتند از بوشهر، گناوه، دیلم، دشتستان، دشتی و تنگستان، دیر، کنگان و جم می‌توان به حاکمیت فضای آرام و نشاط در تمام حوزه‌های انتخابیه استان اشاره کرد که این ثمره تلاش مردم خوب و ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر است.

وی افزود: مسئولان خدوم و خدمتگزار مردم یعنی فرمانداران، بخشداران، هیئت‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی و همه عوامل دست‌اندرکار انتخابات، ادب، فرهنگ اسلامی و بزرگواری خود را به نمایش گذاشتند.

کشاورزی گفت: جا دارد که از فضای رقابتی برابر و سالمی که برای همه عزیزان داوطلب فراهم شده بود و به دلیل احترام به حقوق یکدیگر و رعایت اخلاق و تقوای انتخاباتی و سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تشکر و قدردانی ویژه کنم.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: حضور حداکثری و توأم با شور و نشاط مردم عزیز و ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر در انتخابات امروز می‌تواند برگ زرین دیگری را در کارنامه تاریخ سرافراز و عزتمند مردم دیار شیران دشتی و تنگستان، دیر و کنگان و جم، دشتستان و بوشهر، گناوه و دیلم در کنار خلیج همیشه و مرزداران حریم واقعی ولایت و عاشقان امامت و رهبری امت رقم بزند.

کشاورزی خاطر نشان کرد: دیدار همه انسان‌های ارزش‌آفرین در روز 12 اسفند در پای صندوق‌های اخذ رأی لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های ارواح طیبه شهدا و روح مطهر و ملکوتی امام خمینی(ره) و سیلی محکمی به یاوه‌گویان استکبار جهانی و عوامل داخلی و فتنه‌های آنان خواهد بود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول