اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرچشمه شور انتخابات در عشق به رهبری نهفته است

مردم سمنان: آقا فرمان دهند جان می‏دهیم

خبرگزاری فارس: شور انتخابات در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از عشق به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خدمت و تلاش شبانه‌روزی دولت‏مردان و رشد نظام اسلامی در جهان سرچشمه گرفته است.

مردم سمنان: آقا فرمان دهند جان می‏دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، از ساعت هشت صبح امروز تاکنون، مردم ولایت‌مدار استان سمنان با شور و عشقی مثال‌زدنی در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در محیطی آرام، امن و آزاد به کاندیدای مورد نظر خود رأی صلاحیت دادند.

براساس برآوردها، شمار زیادی از واجدان شرایط در استان سمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد و این مشارکت بیشینه را می‏توان از شلوغی شعبه‏های اخذ رأی از صبح امروز قطعی دانست.

شماری از مردم سمنان در گفت‏وگوهای شخصی با خود می‏گفتند: بی‎شک این شور، نشاط، عشق و حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سخنان روزهای اخیر ولی‌امر مسلمین جهان صورت گرفت و دلیل آن نیز 33 سال خدمت و تلاش شبانه‌روزی این رهبر مجاهد برای نظام است.

عده‏ای زمزمه می‏کردند: امروز در واقع مردم به ساده‌زیستی، بیزاری از اشرافیت، توجه به اقشار ضعیف جامعه، حفظ ارزش‌های انقلاب و شهدا، ولایت‌مداری و مبارزه با استکبار در قالب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی دادند.

به گزارش فارس، مردم همیشه در صحنه استان سمنان به فضل و قوه الهی و با شور و نشاط و حضوری خاص که در بسیاری از زمینه‌ها مقام‌آور و زبانزد است، در حال برگزاری انتخاباتی هستند که به طور یقین در تاریخ این استان کم‌نظیر خواهد بود.

پوشش جهانی خبرنگاران از سراسر دنیا در خصوص برگزاری انتخابات در ایران نشان‏ دهنده این است که در برهه کنونی تمام دنیا از حضور حداکثری و منسجم ملت ما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز شگفتی کرده و آنها همین امروز بارها به عزت و اقتدار ایران و نظام جمهوری اسلامی اعتراف کردند و همه باید برای این شور و عشق به ولایت‌مداری و وحدت ملی هزاران بار شاکر خداوند باشیم.

از این تاریخ کارگزاران و مسئولان باید بدانند بار مسئولیت بر دوش آنان سنگین‌تر شده و در چهار سال آینده کار بیشتر و خدمت‌رسانی بهتر در دستور کار قرار دارد و باید کرامت انسان‌ها که از عمده‌ترین اهداف نظام اسلامی است، در آینده تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول