اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استاندار کردستان:

زنان نقش‌آفرینان تاریخ انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: زنان نقش‌آفرینان تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده، هستند و خواهند بود.

زنان نقش‌آفرینان تاریخ انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی صبح امروز در حاشیه بازرسی از حوزه‌های انتخابی راخذ رأی در شهرستان سنندج اظهارداشت: بانوان همیشه در صحنه ایران اسلامی به کرات با حضور در صحنه‌های مختلف پشتیبانی، خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده و به جهانیان اعلام کرده‌اند که فشارهای مختلف دشمن اعم از اقتصادی، فرهنگی و غیره هیچ تأثیری در اراده پولادین این ملت ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام زنان جامعه دینی و اسلامی ما را نشانه رفته‌اند، افزود: حضور در عرصه‌های دینی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی توسط زنان موجب یأس و ناامیدی دشمنان است.

وی همچنین با اشاره به  ضرورت شرکت در انتخابات خاطر نشان کرد: نخستین دلیل ضرورت حضور در انتخابات مسئله عقلی است و اینکه هر انسانی باید شخصا سرنوشت خود را در دست بگیرد و اجازه ندهد بیگانگان برای او تصمیم بگیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان تصریح کرد: در انتخاب یک کارگزار باید کسی را مورد گزینش قرار داد که حافظ منافع، امنیت، اعتقادات و عزت ملت باشد و نباید سلیقه‌ای عمل شود.

به گفته نصرصادقی باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی کسی را انتخاب کنیم که آرمان‌های نظام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد زیرا انتخاب کسانی که پشت سر مقام معظم رهبری شرکت نمی‌کنند و منافع گروهی را ترجیح می‌دهند، سبب عقب ماندن نظام در مسیری که پیش رو دارد، می‌شود.

وی یادآور شد: تجربه به ما نشان داده است کشوری که خود تصمیم می‌گیرد، در مقابل تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها می‌تواند بایستد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از 6 حوزه انتخابی شهرستان سنندج بازرسی انجام شده است، مشارکت مردم در ساعات نخستین روز را قابل تحسین خواند و گفت: انتظار می‌رود این مشارکت در ساعات آتی امروز چشمگیرتر باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در پایان ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم به ویژه بانوان در انتخابات خواستار انتخاب فرد اصلح شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول