اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آبپخش:

مردم با شور و حرارت پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: مردم با شور و حرارت پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

مردم با شور و حرارت پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مصطفی رضایی صبح امروز در حاشیه برگزاری انتخابات در آبپخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم از همان آغاز رأی‌گیری با شور و حرارت پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و انتخاباتی پرشور و حماسی را خلق کرده‌اند.

 

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و تمامی مردم و مسئولان و مجریان انتخابات در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه‌های خود را بر انتخابات معطوف کرده‌اند باید بر تلاش خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بیفزایند.

 

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: در آبپخش 300 نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی، تمام عوامل اجرایی و نظارتی با وظایف خود به طور کامل آشنا هستند.

 

رضایی از وجود 15 صندوق‌ اخذ رأی در بخش آبپخش خبر داد و تصریح کرد: در بخش آبپخش 15 صندوق اخذ رأی وجود دارد که از این میزان 10 صندوق ثابت و پنج صندوق سیار است.

 

وی اضافه کرد: برای تامین امینت برگزاری انتخابات با همکاری نیروهای امنیتی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه انجام گرفته و اطمینان داریم بدون کوچک‌ترین مشکلی این انتخابات در کمال سلامت انجام می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به اهمیت نظام اسلامی به رأی و نظر مردم یادآور شد: نظام اسلامی یکی از سرزنده‌ترین، پرنشاط‌ترین، جوان‌ترین و به‌روزترین و محبوب‌ترین نظام‌های سیاسی جهان معاصر است.

 

رضایی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار دارد که بطور میانگین هر سال یک انتخابات را با حضور پرشور مردم برگزار کرده و در واقع هیچ نظام سیاسی در جهان به اندازه ایران به رأی مردم پایبند نیست و در طول 32 سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده‌ است.

 

وی اظهار داشت: انتخابات به معنی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور است و در این 32 سال و انتخابات‌های متعدد هر سال شاهد حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات بوده‌ایم و این امر به جز با همت و تلاش معتمدین و بزرگان شهرها و جوامع انسانی محقق نمی‌شود.

 

رضایی گفت: امیدوار هستیم این انتخابات نیز با شور و باشکوه برگزار شود و دشمنان نظام اسلامی ناکام و مأیوس شوند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول