اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در مناطق مختلف گیلان

100 خبرنگار رویداد انتخابات گیلان را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: 100 خبرنگار رسانه‌های مختلف گیلان اخبار انتخابات 12 اسفند این استان را پوشش می‌دهند.

100 خبرنگار رویداد انتخابات گیلان را پوشش می‌دهند

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت هر لحظه بر حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی افزوده می‌شود و مردم با هیجان زیادی برای تعیین سرنوشت کشورشان نقش‌آفرینی می‌کنند.

100 خبرنگار گیلان در مناطق این استان نسبت به پوشش رویداد مهم حماسه 12 اسفند در تلاش هستند و صحنه‌های انتخابات را به تصویر و کاغذ می‌کشند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت حضور رأی‌دهندگان در این استان را بسیار گسترده خواند و ابراز داشت: افراد زیادی به شعب اخذ رأی در حال مراجعه هستند.

غلامعلی رضوانی با بیان اینکه مردم در تعیین سرنوشت خود در صحنه حاضر هستند تصریح کرد: یک میلیون و 647 هزار نفر در گیلان معادل 66 درصد جمعیت استان واجد شرایط رأی هستند که از این تعداد 90 هزار و 284 نفر برای نخستین بار رأی می‌دهند.

وی با بیان اینکه 30 هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، امنیتی و نظارتی در روند برگزاری انتخابات گیلان با هم همکاری می‌کنند خاطر نشان کرد: این عوامل از آرای مردم حفاظت می‌کنند.

این مسئول از استقرار 2 هزار و 442 شعبه اخذ رأی استان، دو هزار و 88 شعبه ثابت و 354 شعبه نیز سیار در گیلان خبر داد و یادآور شد: برگه‌های تعرفه نیز به میزان کافی در نظر گرفته و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس در گیلان با امنیت کامل در حال برگزاری است.

انتهای پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول