اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان:

فعالیت یک‌هزار و 56 شعبه اخذ رأی در کردستان / هیچ‌گونه مشکلی تا این لحظه از شروع انتخابات گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: هیچ‌گونه مشکلی تا این لحظه از شروع انتخابات در کردستان گزارش نشده است.

فعالیت یک‌هزار و 56 شعبه اخذ رأی در کردستان / هیچ‌گونه مشکلی تا این لحظه از شروع انتخابات گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده صبح امروز در مسجد جامع سنندج، اظهار داشت: ستاد انتخابات استان برای جمع‌آوری آرای مردم امروز یک‌هزار و 56 شعبه اخذ رأی را در استان پیش‌بینی کردند.

به گفته وی از تعداد شعبات اخذ رأی مذکور 493 شعبه به صورت ثابت و 563 شعبه نیز به صورت سیار امروز به اخذ رأی مردم اقدام می‌کنند.

وی به تمهیدات انجام شده ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان اشاره کرد و گفت: از 2 هفته پیش وضعیت جوی استان در ستاد انتخابات رصد شده و کلیه امکانات مورد نیاز امروز تعیین شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان ادامه داد: در 2 جلسه ستاد انتخابات از مسئولان ستاد حوادث غیرمترقبه استان دعوت شد تا تمهیدات لازم برای رخداد و اتفاقاتی هم‌چون کولاک برف اندیشیده شود.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: از اکثر ادارات استان از جمله مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن امکانات و تجهیزات و وسایل برف‌روبی در اختیار فرمانداران قرار داده شده است.

وی با اعلام اینکه تا این لحظه از شروع انتخابات هیچ‌گونه مشکلی در استان گزارش نشده استٰ، افزود: با تعامل و تلاش فرماندارن و همکاری عموم مردم این انتخابات هم مانند دیگر دوره‌های انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار خواهد شد.

وی از مردم استان خواست که هم چون دیگر صحنه‌های مختلف نظام حضور حماسی خود را نشان دهند و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول