اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمن با رأی مردم در انتخابات به ذلت می‌افتد

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و رأی آنها در صندوق‌های رأی ذلت و خواری بیش از پیش دشمنان و استکبار جهانی را به دنبال دارد.

دشمن با رأی مردم در انتخابات به ذلت می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله ابوالحسن مهدوی دقایقی پیش در کنار صندوق سیار 454 در میدان امام(ره) پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: شرکت در انتخابات واجب شرعی و وظیفه ملی است و انسان هر چه زود‌تر این واجب شرعی را ادا کند، بهتر و نیکو‌تر است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم نیز به سبقت در کار خیر تأکید دارد، اضافه کرد: مردم ایران همواره و در تمامی صحنه‌ها حضور خود را برای دفاع از کشور نشان داده‌اند و امروز نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رأی این موضوع را ثابت می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات و حضور حداکثری مردم در این حماسه بزرگ دو پیام را برای دوستان و دشمنان این نظام به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره با نقشه‌ها و توطئه‌های خود به دنبال به چالش کشیدن نظام و انقلاب هستند، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و رأی آنها در صندوق‌های رأی ذلت و خواری بیش از پیش دشمنان و استکبار جهانی را به دنبال دارد.

مهدوی تأکید کرد: حضور جدی مردم و مصمم بودن آنها برای دفاع از نظام و ارزش‌های اسلامی و به ویژه در این خیزش انقلاب‌های اسلامی که در کشور‌های مختلفی مشاهده می‌شود، نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به اینکه در این پیچش تاریخی که مشاهده می‌شود و مردم به سوی دین و اسلام حرکت می‌کنند امید تمامی ملت‌های انقلابی به ملت ایران و حضور جدی آنها در حماسه‌های مختلف مانند 22 بهمن و انتخابات امروز است.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی سبب دلگرمی این ملت‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول