اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

صف‌های انتخاباتی در کرمان تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: اخبار ارسالی از سوی ستادهای انتخاباتی سراسر استان کرمان حاکی از تشکیل صف‌های انتخاباتی در این خطه است.

صف‌های انتخاباتی در کرمان تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق‌های اخذ رأی در جای‌جای استان کرمان به صورت 9 حوزه انتخاباتی در 23 شهرستان و 58 بخش دایر شده است و گزارش‌های رسیده حاکی از حضور پرشور مردم از ابتدای صبح در پای صندوق‌هاست.

وی تصریح کرد: حضور مردم گسترده است و به نظر می‌رسد، تمدید این انتخابات قطعی است.

کمالی ابراز داشت: امروز ملت ایران اعتقاد و ایمان راسخ را در عرصه بین‌المللی مانند گذشته به اثبات می‌رساند.

وی بیان داشت: این حضور را خنثی کننده تمام توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها است و مسائل دشمنان انقلاب را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستند.

کمالی با اشاره به فضای انتخاباتی و شور و نشاط ایجاد شده در ستادهای کاندیداها عنوان کرد: حضور مردم دارای دو بعد است که اعتقاد راسخ مردم به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری بعد اصلی آن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: اینکه مردم با وضو به پای صندوق‌های رأی می‌آیند، نشانگر اعتقاد، ایمان و ولایت‌مداری مردم است.

کمالی تبلیغات را بحث فرعی انتخابات دانست و از داوطلبان انتخابات مجلس در استان کرمان قدردانی کرد و افزود: در فرصت تبلیغاتی مجموعه حوزه‌های انتخابیه رقابت در سایه رفاقت صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در انجام فعالیت‌های تبلیغاتی ممکن است، مسائل جزیی پیش بیاید که امری طبیعی است.

کمالی با بیان اینکه بعد فرهنگی در استان کرمان وجود دارد، ابراز داشت: مردم کرمان با فرهنگ و با فضیلت هستند و این رفاقت‌ها در اصالت فرهنگی تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط مطلوبی در 9 ماهه گذشته بر فضای انتخاباتی در استان کرمان حاکم بوده است، بیان داشت: 30 هزار نفر در استان کرمان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات فعالیت می‌کنند.

کمالی ابراز داشت: انجام تکلیف تمام افرادی که لباس انجام خدمت را به تن کرده‌اند، برای رضای خداست، زیرا مساعدت ظاهری و مادی وجود ندارد.

وی افزود: آموزش 30 هزار نفر عوامل اجرایی با 128 هزار ساعت ارائه شده است و در شهربابک به صورت ویژه آموزش فنی و تخصصی ارائه شده است، زیرا انتخابات در این شهرستان به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول