اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 222

گرزین: 12 اسفند روز عید بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: امروز گلستانی‎ها همزمان با سراسر کشور در روز 12 اسفند عید بصیرت می‎گیرند.

گرزین: 12 اسفند روز عید بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان گرگان اظهار داشت: برای 215 شعبه اخذ رأی در گرگان تعداد 215 دستگاه خودرو تدارک دیده شده و طبیعتا در شهرستان آق‎قلا نیز برای 88 حوزه 88 خودرو تهیه و آماده به کار می‎شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر تعداد خودروهای مذکور حدود 50 دستگاه خودرو برای کارهای ستادی در خدمت خبرنگاران، عوامل نظارتی، حمایتی و پشتیبانی قرار می‎گیرند.

فرماندار گرگان در خصوص رقابت انتخابات در شهرستان گرگان خاطر نشان کرد: رقابت و تبلیغات در گرگان سالم بود و تخلفات انتخاباتی قابل اغماض نیست البته کسانی که مبادرت به تبلیغات گسترده کردند سبب شد تا از حق و حقوق رقبا کاسته شود.

گرزین بیان داشت: به عنوان کسی که 33 سال در این انتخابات نقش داشته‎ام هیچ سالی به شیرینی رقابت و صمیمیت امسال نبوده است.

وی یادآور شد: حضور پرشور جوانانی که شب گذشته تا ساعت یک بامداد در ستادهای انتخاباتی فعالیت می‎کردند به طوری که این اشتیاق، مزاحمتی برای دیگران نداشت نویدبخش این است که مردم استان گلستان 12/12 را جشن سیاسی می‎گیرند.

فرماندار گرگان متذکر شد: حضور اقوام و احزاب مختلف سیاسی در صحنه تبلیغات، بی‎نظیر بود به گونه‎ای کاندیدای ترکمن، سیستانی‎ها، کاندیدای بانوان، اصولگرا و اصلاح‎طلب همه در میدان بودند.

گرزین اذعان داشت: تبلیغات اصلاح‎طلبان خیلی گسترده بود آنهایی که تبلیغات می‎کردند مردم پای صندوق‎های رأی نیایند، باید ببینند که در گرگان از اصلاح‎طلبان نیز شکست خوردند چرا که اصلاح‎طلبان گوش به فرمان رهبری حرکت کرده و بدنه جامعه نیز به این صورت است، البته اقلیتی نیز هستند که به تعبیر حضرت آقا ریزش خواهند داشت، ولی سیل رویش‎ها اینها را پوشش می‎دهد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول