اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز تاکید کرد

12 اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز گفت: در 12 اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد.

12 اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی مقدم عصر امروز در آخرین گردهمایی اعضای هیئت اجرایی، بازرسی، نظارت و معتمدان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای مهریز با اشاره به رهنمودها و سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات اظهار داشت: امیدوارم مردم با حضور یکپارچه خود در شعب اخذ رأی و انتخاب نامزدهای صالح مورد نظرشان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندان اسلام و مسلمین بزنند.

وی افزود: چشمان دشمنان اسلام قبل از انتخابات روی راهپیمایی 22 بهمن بود تا شاید حضور مردم کمرنگ و بی‌رونق شود اما ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم به دهان دشمن کوبید.

فرماندار مهریز با بیان اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با فتنه دشمنان است، گفت: مردم باید امروز پیش از هر زمان دیگری به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنند و با حضور آگاهانه و حداکثری خود مشت محکمی دیگر بر دهان کفر و استکبار بزنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم همیشه با بصیرت لازم تمام نقشه‌های دشمنان خود را برملا کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه شهرستان مهریز با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی نشان دهند که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد.

کیانی‌مقدم ادامه داد: با توجه به شرایط خاص منطقه و حساسیت‌های ویژه‌ای که این انتخابات داراست، لزوم پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده معاندان ضرورتی اساسی دارد.

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: هرچند آمادگی کشور به لحاظ امنیتی و حفاظتی اکنون بسیار مطلوب است و این امر نشان از توان بسیار بالای کشور برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دارد، اما ما به عنوان مجری انتخابات در کانون توجه دشمن قرار داریم و هدف اصلی برنامه‌های دشمن هستیم.

وی ادامه داد: بنابراین هوشیاری و دقت عمل ما باید بیشتر از سایر حوزه‌ها باشد و هیچ اقدامی حتی به صورت ناخواسته و غیرارادی صورت نپذیرد که بهانه‌ای برای رسیدن دشمن به اهدافش باشد.

کیانی‌مقدم افزود: بعضاً سوء مدیریت در اجرای انتخابات به عنوان نقطه ضعفی برای رسیدن دشمن به اهدافش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بی‌احتیاطی در برخی اقدامات آثار و تبعات خاص خود را به همراه دارد که جمع کردن عواقب آن، کار بسیار سختی است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول