اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

حماسه 12 اسفند در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی‌های به ‌عمل آمده حاکی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و به یاری و لطف خدا، حماسه 12 اسفند در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

حماسه 12 اسفند در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی سپاه این استان اظهار داشت: یازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت و سیزدهمین معصوم (ع) با ارائه الگوی عملی اخلاق و رفتار اسلامی و انسانی، راه همزیستی مسالمت آمیز را به جامعه بشری نشان داده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) گفت: افشای اسرار و ریاست‌طلبی مایه هلاکت است.

سرافراز ادامه داد: سفارشات ائمه معصومین (ع) بهترین راه برای نیل به سعادت و کمال دنیوی و اخروی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص‌های کاندیدای اصلح در آیات و روایات ائمه اطهار و بیانات بزرگان دین تبیین شده و رسالت تمام دلسوزان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان این نشانه‌هاست.

سرافراز افزود: در تمام نشست‌های ویژه بصیرت‌افزایی در سپاه و بسیج، شرایط کاندیدای اصلح از دیدگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تبیین شده و هیچ مصداقی عنوان نشده و ملاک و معیار انتخاب نمایندگان در نهایت با تشخیص افراد صورت می‌گیرد و کلام حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر میزان رای ملت است اینگونه تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: بررسی‌های به‌عمل آمده حاکی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و به یاری و لطف خدا، حماسه 12 اسفند در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

سرافراز بصیرت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و حضور پرشور و نشاط در پای صندوق‌های رای را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با تاثیر گذاری در تحولات جهانی و منطقه‌ای سرمنشأ موج بیداری اسلامی و جنبش‌های مردمی در اقصی نقاط دنیا شده است.

وی افزود: تمام فشارهایی که در 33 سال گذشته بر انقلاب اسلامی وارد شده به منظور جلوگیری از الگو شدن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر دیدگان جهانیان است.

سرافراز ادامه داد: امام، شهدا، روحانیت و ایثارگران سرچشمه‌های عزت ملت و کشور ما هستند و انقلاب اسلامی به واسطه ایستادگی در برابر ظلم و ستم، الگوی کشورهای مظلوم شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول