اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل تاکید کردند

انتخابات 12 اسفند شاهکار نمایش اراده ملی

خبرگزاری فارس: دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل با صدور بیانیه‌های مختلف حضور مردم در صحنه انتخابات 12 اسفند را شاهکار به نمایش گذاشته شدن اراده و باور مردم در صحنه‌های متعدد اعلام کردند.

انتخابات 12 اسفند شاهکار نمایش اراده ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه‌ها که عصر امروز منتشر شد، آمده است: اکنون که در آستانه مرحله جدیدی از آزمون فداکاری امت و مشارکت مردم انقلابی و مؤمن حاضر در صحنه هستیم برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و از اصلی‌ترین وظایف مسئولان نیز تشویق آحاد مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی است.

در بیانیه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور خلخال از انتخابات به عنوان مصونیت‌بخش انقلاب یاد شده و آمده است: هرچه حضور در انتخابات پررنگ‌تر باشد اعتبار و عیار انقلاب و ملت ایران افزون‌تر می‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه دانشجویان آمده است: نهمین دوره انتخابات مجلس تقارن با بیداری اسلامی و سرنگونی نظام‌های سرمایه‌گذاری و لیبرال دموکراسی پیدا کرده که صحنه آزمایش دیگری برای پیروان راستین امام و ولایت‌مداران است که دانشجویان با درک این شرایط حساس همپا با سایر اقشار و امت ایثارگر و شهیدپرور خلخال و کوثر به صحنه می‌آیند و در کنار به نمایش گذاشتن سجایا و کمالات ایمانی به تعیین سرنوشت خود پرداخته و بصیرت انقلابی را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش فارس، اما اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور گیوی نیز با تاکید بر شرکت گسترده در انتخابات از این صحنه سیاسی به عنوان بستری در اداره کشور و احترام به حق اجتماعی اشاره شده است.

در این بیانیه آمده است: در بلوغ سیاسی مردم و در صحنه متفاوت‌تر از نظام‌های مدعی دموکراسی مردم برای تعیین سرنوشت خود در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس حاضر می‌شوند و در تبعیت از آرمان امام، شهدا و فرمان مقام معظم رهبری عشق به وطن را سرودی زیبا و عاشقانه سر می‌دهند.

اما دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور اردبیل، گرمی، دانشگاه آزاد شهرهای مختلف استان اردبیل، دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، علوم پزشکی، دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی – کاربردی و مراکز غیرانتفاعی نیز با صدور بیانیه‌های مختلف همه مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرده تا با حرکت خود لبیکی به آرمان امام و شهدا گفته باشند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول