اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

مردم 12 اسفند را در تاریخ ایران جاودانه کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم اردکان به شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات گفت: مردم با حضور خود، 12 اسفند را در تقویم تاریخ ایران جاودانه کنند.

مردم 12 اسفند را در تاریخ ایران جاودانه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی در این پیام اظهار داشت: انتخابات ابزار قدرت و مشارکت مردم در اداره کشور همچنین فرصتی برای اثبات همراهی و علاقه اقشار مختلف جامعه با نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این امکان را به هر ایرانی می‌دهد تا با هر مذهب، سلیقه و تفکر سیاسی و اجتماعی و همچنین با آزادی و استقلال تام به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهد.

امام جمعه اردکان افزود: ایران اسلامی مقدمه خلق حماسه بزرگ دیگری را در تاریخ افتخارات خود رقم زده است و آماده است تا با حضور پرشور و حداکثری در روز 12اسفندماه و شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چندمین بار دین الهی خود در مقابل نظام اسلامی را ادا کند.

حسینی عنوان کرد: زیبایی این همایش ملی زمانی می‌تواند بر زشتی سیاه‌بازی‌های شرق و غرب فائق آید که مردم ما در وهله اول با شرکت گسترده در انتخابات پایبندی خود را به نظام اسلامی به اثبات رسانند و در وهله بعد با فرستادن افراد صالح، متدین، کاردان، دلسوز و علاقمند به مصالح جامعه به مجلس شورای اسلامی، زمینه تصویب قوانین کارساز و پیش‌برنده را فراهم کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم شهرستان اردکان با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همگام با آحاد ملت شهید‌پرور ایران 12 اسفند ماه 90 را به عنوان یک روز به یاد ماندنی در حافظه ایران جاودانه سازند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول