اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری خبر داد

پوشش خبری حماسه 12 اسفند در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از پوشش کامل خبری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

پوشش خبری حماسه 12 اسفند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله رحیم‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سند دیگری بر حقانیت نظام و مشروعیت بخشی آن بود که این حضور گسترده برای دشمنان انقلاب بسیار گران تمام شد.

وی افزود: مردم همواره ثابت کرده‌اند که در هر کجا که لازم باشد حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت و هرگز اجازه نخواهند داد نقشه‌های دشمنان جامه عمل بپوشد.

رحیم زاده با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند به یقین دشمنان را ناامید خواهد کرد، گفت: رسالت اصلی این سازمان اطلاع‌رسانی است تا مردم را با شرایط روز آگاه و زمینه حضور حداکثری آنان را فراهم سازد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تحقق این رسالت را نیازمند مشارکت و تعامل سایر دستگاه‌های دولتی و توجه مردم دانست و گفت: صدا و سیما پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است که بدینوسیله زمینه دلبستگی مردم را به آینده درخشان فراروی نظام را فراهم و بستر مشارکت حداکثری آنان را در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور موجب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس صدا و سیمای مرکز استان این آمادگی را دارد تا بار دیگر صحنه غرورآمیز و افتخار آفرین مردم این استان را در انتخابات 12 اسفند به نمایش بگذارد.

رحیم زاده در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات این سازمان برای جلب مشارکت حداکثری مردم، گفت: در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برای زمینه سازی حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

وی اضافه کرد: تولید 20 گزارش خبری و مستند انتخابات و تهیه 18 مستند خبری با عناوین گام نهم و فصل حضور برای پخش در بخش‌های خبری سیمای جهان بین، تولید چهار نماهنگ با نام‌های عشایر و انتخابات، روشنای حضور، گام نهم و ایران سربلند، تولید شش برنامه رادیویی رویداد با موضوع انتخابات به مدت60 دقیقه و تولید هشت مستند خبری رادیویی فصل حضور از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‎شود.

انتهای پیام /ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول