اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

اعلام آمادگی جامعه خبری قم برای پوشش حماسه 12 اسفند

خبرگزاری فار: جامعه خبری قم ضمن دعوت از حضور گسترده مردم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، آمادگی خود برای پوشش کامل اخبار مربوط به انتخابات نهمین دوره مجلس شواری اسلامی و حماسه آفرینی مردم در روز 12 اسفند را اعلام کرد.

اعلام آمادگی جامعه خبری قم برای پوشش حماسه 12 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه صادر شده از سوی جمعی از خبرنگاران استان قم آمده است: خبرنگاری رسالتی است عظیم و خبرنگاران در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح، صریح و به موقع، همواره این رسالت را بر دوش خود احساس می‌کنند و هرگاه خبرنگاران مومن و معتقد، با خلوص نیت در این راه قدم برداشته‌اند، آثار شگرفی در تاریخ خبر و خبرنگاری از خود بر جای گذاشته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: کسانی که همواره در سایه رهبری ولی امر مسلمین جهان و همراه و همگام با ملت شریف ایران جلوه‌هایی از اقتدار و سربلندی این مرز پرگهر را به منصه ظهور رسانده‌اند و چشم بیداردلان جهان را به حضور با عظمت ملت ایران در عرصه‌های مختلف روشن‌ کرده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: بر همین اساس جامعه خبرنگاری استان قم همزمان با برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند پا به پای مردم انقلابی و همیشه در صحنه در این شور انتخاباتی شرکت کرده و این رویداد بزرگ که مایه افتخار و غرور ملی و باعث خواری و روسیاهی هرچه بیشتر دشمنان نظامن خواهد بود را پوشش کامل خبری خواهد داد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود، زیرا صلابت، استقلال و سربلندی کشور عزیزمان را در گرو وحدت جمعی مردم و مسئولین مخلص نظام می‌داند و حضور در صحنه‌های مختلف حمای از نظام را یک وظیفه شرعی قلمداد می‌کند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول