اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

حضور در انتخابات را قدر بدانید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تأکید کرد: در روز برگزاری انتخابات لازم است تا اقشار تأثیرگذار جامعه، همه را به مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ ملی دعوت کنند.

حضور در انتخابات را قدر بدانید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی، اظهار کرد: همه مردم و آحاد جامعه حضور در انتخابات را قدر بدانند.

وی در ادامه تأکید کرد: دستگاه‏های اجرایی استان سمنان در تمام زمینه‏های فعالیتی به خصوص نهادها و ادارات فرهنگی، هنری و اجتماعی باید مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند و این مراکز در حقیقت می‏توانند نقش مهمی در حضور مردم در انتخابات مجلس نهم ایفا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اضافه کرد: شمار زیادی دستگاه و نهاد موجود در استان سمنان در زمینه‏های فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‏کنند و این ادارات باید همه جامعه و کارمندان خود را به حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امسال یکی از مهم‏ترین رویدادهای سیاسی است، دعوت کنند.

خلخالی افزود: اقشار تأثیرگذار جامعه نظیر فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، نام‌آآوران دینی و مذهبی، هنرمندان و ... باید افراد دیگر را نیز برای حضور در انتخابات با خود همراه سازند.

وی تصریح کرد: اقشار تأثیرگذار بر مردم که قدر نظام اسلامی را به خوبی می‏دانند، باید در جامعه فرهنگ‏سازی کنند و در راستای حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بکوشند تا بتوانیم حقی که امام و شهدا بر گردن ما دارند، پاسخ گوییم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در ادامه تبلیغ برای مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح را برای ورود به گود قانون‏گذاری کشور وظیفه همه دستگاه‏های فرهنگی، دینی، هنری و اجتماعی در زمینه رسیدن به اهداف عالی این امر خطیر عنوان کرد.

خلخالی تصریح کرد: نهادهایی که بسیار فعال بوده و دارای اثرگذاری قابل توجهی نیز هستند، هم‌چون آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغات اسلامی و ... باید در راه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برنامه‏ریزی‏های لازم را صورت دهند.

به گزارش فارس؛ رئیس ستاد انتخابات استان سمنان، مشارکت مردم استان سمنان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را حداقل 70 درصد اعلام کرده است.

خلخالی با بیان اینکه در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی به چند دلیل مهم شاهد افزایش حضور مردم در صحنه انتخابات خواهیم بود، در تشریح این دلایل چنین اظهار داشت: استان سمنان دارای مردمی فهیم، باسواد، با اعتقادی محکم به مبانی دینی و ولایت‏مدار است که همواره در چارچوب نظام و ولایت هستند.

وی تصریح کرد: این ویژگی‏ها نشانه‏های محکمی است تا مردم این خطه هر گاه که احساس کنند، نظام اسلامی به حضور آنها نیاز دارد و باید از انقلاب خود دفاع کنند، وارد صحنه ‏شوند و تجربه نیز نشان داده است که این مردم همواره پای کار بوده‏اند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول