اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهرکرد:

حضور حداکثری مردم مایه دلگرمی انقلاب‌های عربی است

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه‌های شهرکرد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مایه دلگرمی انقلاب‌های کشورهای عربی است.

حضور حداکثری مردم مایه دلگرمی انقلاب‌های عربی است

غلامرضا مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: همان‌گونه که امام(ره) فرموده‌اند مجلس در رأس امور است، اگر قوه مقننه و قانون‌گذاری یک مملکت اصلاح شد، قوه اجراییه و بالطبع آن قوه قضائیه نیز اصلاح خواهد شد، چراکه تمام قوا به شکل مستقیم و غیرمستقیم وابسته به قوه مقننه و شکل عملکرد آن است.

وی افزود: تعیین قوانین کارشناسی شده همواره توانسته در حل معضلات و گره‌های کور اجرایی کشور موثر باشد، در راستای تأکید اهمیت این مطلب ذکر این نکته بسنده است که تشکیل مجلس قوی حتی در نوع نگاه سایر کشورها به ایران می‎تواند موثر باشد، مجلس قوی، نگاه همراه با احترام به نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

مالکی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: در شرایطی که تمام دشمنان خارجی و ایادی داخلی انها چشم امید به انتخابات 12 اسفند بسته‌اند و درصددند به هر شکل ممکن از این فرصت جدی، چالشی برای نظام ایجاد کنند، حضور حداکثری مردم امری لازم به‌نظر می‎رسد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: حضور جدی مردم در عرصه انتخابات می‌‎تواند مایه دلگرمی انقلاب‌های عربی حوزه خلیج فارس باشد، چراکه همواره دید آنها به انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک الگو بوده و است.

وی ادامه داد: حضور جدی و پررنگ مردم همواره بیانگر این موضوع بوده است که وفاداری و علقه مردم به8 انقلاب پررنگ است و هرچه این حضور پررنگ‌تر باشد نشانگر علاقه و وفاداری بیشتر مردم به نظام بوده و به همین میزان از امید دشمنان خارجی کاسته می‎شود.

مالکی تلاش رسانه‌های بیگانه را برای بی‌رنگ جلوه دادن حضور مردم بی تأثیر دانست و گفت: اطلاع‌رسانی درست در راستای اینکه حتی یک رأی مردم نیز می‌تواند در سرنوشت مملکت در هر حوزه انتخابیه موثر باشد، به عنوان نکته مهمی است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول