اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل:

مجلس توانمند با رای حداکثری مردم بنای مستحکم پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: مجلس توانمند و قوی نهم با رای اکثریت مردم شاکله و بنایی مستحکم و کار‌آمد پیدا می‌کند.

مجلس توانمند با رای حداکثری مردم بنای مستحکم پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار پیش از ظهر امروز در همایش معنویت و انتخابات در اردبیل اظهار داشت: مردم ایران در آستانه 12 اسفند به‌عنوان یک همایش معنوی و اقتدار عمومی بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان می‌کشند و سونامی حضور مردم توطئه استکبار را نقش بر آب می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در فردا روزی با حضور حداکثری و انتخاب افراد صالح و کار‌آمد تاریخ این سرزمین را زرین و پر‌آتیه رقم می‌زنند تا دیگر دست یغما‌گری به عظمت انقلاب اسلامی دراز نشود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل یادآور شد: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 25 کاندیدا از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، هشت کاندیدا از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، 13 کاندیدا از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار و چهار نفر از حوزه انتخابیه گرمی و پنج کاندیدا از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر با هم رقابت می‌کنند تا یک صحنه با عظمت دیگر را برای این کشور رقم بزنند.

بیدار از اهالی استان خواست در روز جمعه به افرادی که تایید صلاحیت شده و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند رای داده و در هنگام انجام این عمل خیر اسامی کاندیداها را دقیق مطالعه کرده و سپس کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب کنند.

این مسئول بیان داشت: تمام عوامل اجرایی انتخابات اعم از هیئت اجرایی، معتمدان، نظارت و بازرسی برگرفته از گروه‌ها و اقشار مختلف مردم است و این خود بزرگ‌ترین مزیت در انتخابات ایران است که خود مردم برگزار‌کننده حقیقی هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل دقت کافی در روند انتخابات را ضروری دانست و افزود: آموزش‌های لازم و آگاهی‌بخشی در مورد صندوق‌ها و مخازن نگهداری و پلمب آرا انجام شده و قرار است در کمال امانتداری و صحت کامل این امر انجام شود.

بیدار نظارت شورای نگهبان بر انتخابات را استصوابی اعلام کرد و گفت: در تمام مراحل انتخابات شفاف‌سازی‌های لازم انجام شده و ضرورت دارد مردم اطمینان و وثوق کامل به نظارت، اجرا و بازرسی انتخابات داشته باشند.

وی ممنوعیت تبلیغات در 24 ساعت مانده به روز رای‌گیری را یادآور شد و تصریح کرد: هرگونه قانون‌شکنی در این زمینه جرم است و متخلفان بعد از انتخابات به مراجع قضایی ارجاع داده شده و به موارد رسیدگی می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: مردم باهوش و با ذکاوت ایران در روز 12 اسفند بار دیگر با ولایت‌مداری و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و دینی آگاهانه در صحنه حاضر شده و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بزرگترین حماسه قرن را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول