اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرمانداری ورامین خبر داد

قرار دادن امکانات سخت افزاری شعب اخذ رأی در اختیار نمایندگان فرماندار

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمام امکانات سخت افزاری مورد نیاز شعب اخذ رأی انتخابات نهمین دوره مجلس در اختیار نمایندگان فرماندار قرار گرفت.

قرار دادن امکانات سخت افزاری شعب اخذ رأی در اختیار نمایندگان فرماندار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، سید جمال جلیلی اظهار داشت: این امکانات شامل دستگاه‌های بارکد خوان، مهر انتخابات، استامپ، لوازم نوشت افزاری و پلاکاردهای نام شعب است که با حضور شخص نمایندگان فرماندار در ستاد انتخابات در اختیار آنان قرار گرفت.

معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به استقرار 320 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا گفت: این امکانات به طور کامل در تمام این شعب عرضه شده و امکانات ذخیره نیز در ستاد فراهم شده تا در صورت نیاز جایگزین شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با برگزاری آخرین جلسه نمایندگان فرماندار در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین و پیشوا، علاوه بر کارت‌های شناسایی نمایندگان فرماندار، سی دی‌های آموزشی، آدرس و کروکی شعب اخذ رأی و آگهی انتخابات در اختیار افراد قرار گرفت.

جلیلی تاکید کرد: نمایندگان فرماندار در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به روز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با مراجعه به محل شعب اخذ رأی در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها نسبت به بررسی امکانات و رفع نواقص احتمالی اقدام کردند.

معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین با اشاره به ساعات پایانی زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی گفت: خوشبختانه با تعامل مناسب نامزدهای انتخابات با ستاد انتخابات شاهد کمترین تخلف تبلیغاتی در سطح شهرستان بودیم و اندک موارد تخلفات تبلیغاتی که مربوط به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و یا نصب تراکت‌های بزرگ‌تر از حد مجاز تعیین شده در قانون می‌شد با تذکرات مسئولان توسط مسئولان ستادهای تبلیغاتی جمع‌آوری شد.

جلیلی در پایان تصریح کرد: تمام شرایط لازم برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ورامین فراهم شده و مردم شهرستان در روز انتخابات با حضوری حداکثری برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات این دیار به ثبت خواهند رساند. 

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول