اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر-106

فلاح: آمادگی مردم ایجرود برای حضور در پای صندوق‌های رای

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ایجرود گفت: مردم شهرستان ایجرود برای تکرار افتخارات گذشته خود 12 اسفند ماه سال جاری پای صندوق‌های رای می‌آیند.

فلاح: آمادگی مردم ایجرود برای حضور در پای صندوق‌های رای

  به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن فلاح در بازدید استاندار زنجان از ستاد انتخابات شهرستان ایجرود، اظهار کرد: هیچ مشکلی در برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان وجود ندارد و همه عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه 42 شعبه اخذ رای برای شهرستان ایجرود پیش‌بینی شده است، افزود: 10 شعبه ثابت و 32 شعبه سیار امر انتخابات درشهرستان ایجرود را به عهده دارند.

معاون فرماندار ایجرود از دست ‌اندرکار بودن 390 عامل اجرایی انتخابات در شهرستان ایجرود خبر داد و افزود: 185 هیئت نظارت، 53 نفر هئیت بازرسی و 364 نفر نیروهای امنیتی عهده‌دار برگزاری انتخابات شهرستان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های شهرستان در راستای برگزاری انتخابات بیان داشت: برگزاری جلسات مختلف از جمله برگزاری چهار شورای اداری، رصد فضای انتخابات، تشکیل جلسات توجیهی، ارائه آموزش‌های لازم از برنامه‌های انتخابات شهرستان محسوب می‌شود.

فلاح از ساماندهی 42 کاربر رایانه در شهرستان خبر داد و افزود: سه مانور انتخاباتی نیز در شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به سخنرانی‌های مدیران شهرستان در خصوص انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری در تریبون‌های مختلف گفت: در راستای افزایش بصیرت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌های مختلفی در شهرستان اجرایی شده است.

معاون فرماندار ایجرود با بیان اینکه مردم شهرستان ایجرود از دولت نهم تا کنون در سه انتخابات مهم شرکت کرده‌اند، افزود: مشارکت 77 درصدی در انتخابات شوراهای اسلامی، مشارکت 85 درصدی در مجلس هشتم و مشارکت 98.18 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری از افتخارات شهرستان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت 98.18 درصدی مردم شهرستان ایجرود در انتخابات ریاست جمهوری با رفراندوم مردم ایران در آغاز انقلاب برابری می‌کند، افزود: مردم این شهرستان همواره در صحنه حضور داشته و مشارکت حداکثری را از آن خود می‌دانند.

فلاح با بیان اینکه این میزان مشارکت نشان از ولایتمداری و اصولگرایی مردم شهرستان دارد، اضافه کرد: مردم این شهرستان برای تکرار افتخارات گذشته خود 12 اسفند ماه سال جاری پای صندوق‌های رای می‌آیند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول