اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

سربازان ولایت جمعه پای صندوق‌های رای هستند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز تاکید کرد: روز جمعه تمام ملت ایران که سربازان راستین اسلام و ولایت هستند با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای با انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

سربازان ولایت جمعه پای صندوق‌های رای هستند

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برگزاری هر انتخاباتی دارای شرایط و ویژگی‌ها و حساسیت‌های خاص خود است.

وی تصریح کرد: به طور قطع تمام انتخابات‌ها دارای اهمیت بوده و مردم برای دفاع از حقوق خود باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

 

* اهمیت انتخابات مجلس با گذشته قابل مقایسه نیست

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز با بیان این که اهمیت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: امروز دشمنان ما در داخل و خارج شمشیر را از رو بسته و تمام توان خود را به میدان آورده‌اند.

فرهادی گفت: افزایش تهدیدها و تحریم‌ها، تهدید ایران به حمله نظامی، تحریم‌های اقتصادی مختلف، هجمه تبلیغاتی علیه ایران و بالاخره تلاش برای فریب جوانان ما تنها گوشه‌ای از ددمنشی و خباثت دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی است.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی همه آحاد جامعه که خود را وطن‌دوست و انقلابی می‌دانند باید به عنوان سربازان ولایت در پای صندوق‌های رای حضور یافته و پاسخ دشمنی‌ها را با رای خود بدهند.

 

* غرب و شرق به انتخابات ایران نگاه می‌کنند

استاندار البرز با بیان این که امروز اهمیت برگزاری انتخابات در ایران به صورتی است که شرق و غرب عالم به آن چشم دوخته‌اند، گفت: اگر مردم ما در انتخابات حضوری گسترده نداشته باشند، دشمنان ایران شاد شده و محکم‌تر از گذشته بر طبل دشمنی می‌کوبند.

فرهادی ادامه داد: این در حالی است که هر رای ما پاسخی قاطع به بدخواهان است و اگر انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شود، بدخواهان مایوس شده و اقتدار نظام افزایش می‌یابد.

 

* هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در استان البرز نداریم

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود فضای سیاسی استان البرز را مطلوب، پرشور، رقابتی و سالم توصیف کرد و گفت: از همین امروز به مردم نوید می‌دهم که ما حماسه‌ای دیگر در پیش روی داریم.

فرهادی در پایان گفت: به طور قطع انتخاباتی در استان البرز برگزار خواهد شد که از نظر کمی و کیفی پرشورتر و غرور‌انگیز تر از گذشته باشد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول