اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرج:

‌مردم آگاهانه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان کرج تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی هر رای به معنی تجدید بیعت با ولایت و نشانه ایستادگی ملت ایران بر اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

‌مردم آگاهانه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نظام‌های دینی، مستقل و آزادی‌خواه در دنیای امروز تحت فشار بسیار شدیدی از سوی استکبار جهانی هستند و غربی‌ها تمام توان خود را برای سرنگونی جمهوری اسلامی به میدان آورده‌اند.

 

* غربی‌ها با اراده ملت ایران مشکل دارند

 

وی تصریح کرد: علت دشمنی غربی‌ها با ایران اسلامی در حقیقت اراده، ولایت‌مداری و پایداری مردم بر اصول و آرمان‌های انقلاب است و در حقیقت آنها با مردم ما مشکل دارند.

خطیب موقت جمعه کرج افزود: در چنین شرایطی مردم ما باید از حقوق خود دفاع کرده و مطمئن باشند که ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه از آنها حمایت می‌کنند.

 

* با دنیا دشمنی نداریم، اما از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم

 

کریمی تاکید کرد: ما با دنیا و ملت‌ها مشکلی نداریم و بسیار از مردم جهان انقلاب را الگوی خود می‌دانند، اما دلیل نمی‌شود که از حقوق خود کوتاه بیاییم.

وی ادامه داد: مردم ما برای احقاق حقوق خود همچون غربی‌ها دست به کشتار و خونریزی نمی‌زنند و با راهکارهای انسانی و اخلاقی پیگیر حقوق مسلم خود هستند.

امام جمعه موقت کرج افزود: به عنوان نمونه مردم ما با اقتدار از نظام اسلامی حمایت کرده و در همه صحنه‌ها حضور می‌یابند و روز جمعه نیز با رای خود از انقلاب دفاع و با ولایت تجدید میثاق خواهند کرد.

کریمی با بیان اینکه انتخاب کاندیدای اصلح نیز به اندازه حضور گسترده در پای صندوق‌های رای اهمیت دارد، گفت: مردم ما روز جمعه آگاهانه و با بصیرت در انتخابات شرکت کرده و نامزدهای انقلابی‌، ولایت‌مدار، متدین و دلسوز اسلام و انقلاب را انتخاب خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی بر سر عقل آمده و با مشاهده حضور گسترده مردم در انتخابات دست از توطئه و بداخلاقی علیه ملت ایران بردارند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول