اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

2320 صندوق اخذ رای ‌به میزبانی آرا مردم می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات ‌اصفهان گفت: 2 هزار و 320 صندوق اخذ رای در استان ‌به میزبانی آرا مردم می‌روند و تعرفه‌های رای نیز با بررسی سابقه‌های صندوق‌ها به اندازه کافی در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته است.

2320 صندوق اخذ رای ‌به میزبانی آرا مردم می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت و تغییرات در تعداد نامزدهایی که روز 12 اسفند ماه به محک انتخاب مردم گذاشته می‌شوند، اظهار داشت: در مجموع 214 در استان اصفهان توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند که به دلیل انصراف و کناره گیری در حال حاضر تعداد نامزدها در استان اصفهان برای تصاحب 20 کرسی مجلس به 198 نفر رسیده است.

وی افزود: البته احتمال تغییر و کم شدن تعداد دیگری از نامزدها وجود دارد چرا که عده‌ای از آنها در روزها و ساعات پایانی انتخابات به نفع یکدیگر کنار می‌کشند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در مورد ملزومات اصلی در انتخابات گفت: اقلامی چون مهر و استامپ و تعرفه رای از لوازم ضروری در انتخابات است که هفته گذشته این وسایل با تدابیر شدید امنیتی و نظارت هیئت‌های نظارت و بازرسی پلمب شد و در اختیار فرمانداری‌های شهرستان‌ها قرار گرفت و مانوری به صورت آزمایشی در حوزه‌های انتخابیه برگزار شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساعت هفت صبح روز جمعه 12 اسفندماه صندوق‌های اخذ رای به همراه تعرفه‌ها در اختیار شعب اخذ رای قرار می‌گیرد و در نظر داریم رأس ساعت هشت صبح روز دوازدهم اسفندماه رای گیری را آغاز کنیم.

اسماعیلی در ارتباط با صندوق‌های اخذ رای و تعرفه‌های رای گفت: 2 هزار و 320 صندوق اخذ رای در استان به میزبانی آرا مردم می‌روند و تعرفه‌های رای نیز با بررسی سابقه‌های صندوق‌ها به اندازه کافی در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته است و تمامی پیش بینی‌ها برای رای گیری در یک محیط سالم و قانونمند اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در شهرستان مبارکه به صورت صد در صد الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: به طور طبیعی در انتخابات الکترونیک تعرفه‌ای وجود ندارد و کارت را وارد می‌کنند و اخذ رای و شمارش آرا به صورت ماشینی انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده سرعت بالایی را در شمارش آرا در انتخابات پیش رو شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: در ستاد انتخابات استان هر شعبه‌ای با پایان زمان رای گیری شمارش آرا در آن انجام می‌شود و با تنظیم صورت جلسه نتایج آن شعبه در اختیار ستاد انتخابات قرار می‌گیرد و با استفاده از رسانه ملی در ساعات پایانی پس از رای گیری نتایج و جمع بندی آرا را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول