اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ورزش تنها در پول خلاصه نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بازیکنان کبدی نشان دادند که ورزش تنها در پول خلاصه نمی‌شود.

ورزش تنها در پول خلاصه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کامران ارباب‌زاده ظهر امروز در حاشیه رقابت‌های هفته آخر دور برگشت لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور و فینال این مسابقات که بین دو تیم کبدی راه و ترابری استان اصفهان و تیم کبدی ایثار محمد‌آباد گرگان برگزار شد و با نتیجه 25 بر 17 به نفع راه و ترابری پایان یافت، اظهار داشت: بازی این دو تیم علاوه بر سختی، خود این ورزش نیز از لحاظ فیزیکی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود.

وی گفت: تیم کبدی راه ‌و ترابری استان اصفهان با وجود کمبود‌هایی از نظر اعتبارات، با تلاش و پشتکار خود نشان دادند که ورزش تنها در مقوله پول خلاصه نمی‌شود.

رئیس گروه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تأکید کرد: تیم کبدی راه و ترابری استان اصفهان با دست خالی به موفقیت لازم در این بازی دست پیدا کرد.

وی در مورد بازی فینال لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور که در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: این رقابت با دو اصل غیرت و جوانمردی برگزار شد.

ارباب‌زاده در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به اعتبارات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سال جاری کرد و بیان داشت: اعتبارت در حال حاضر در اختیار اداره‌کل قرار دارد و تا چهار پنج روز آینده بین هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که بالغ بر 600 هیئت را تشکیل می‌دهند، تقسیم می‌شود.

وی اظهار داشت: اعتبارات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان که قرار است بین 50 هیئت ورزشی استان و پس از آن در 23 شهرستان تقسیم شود، با تلاش رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به حساب ورزش استان واریز شده است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول