اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

ورزشکاران نباید دغدغه معاش داشته باشند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم در اردبیل گفت: ورزشکاران ما نباید دغدغه معاش و گذر زندگی داشته باشند چرا که با بهره‌گیری از امکانات و منابع ارزشمند کشور می‌توانیم آتیه آنها را تامین کنیم.

ورزشکاران نباید دغدغه معاش داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت‌های ورزشی اردبیل اظهار داشت: ورزش آمیخته به جوانمردی، ایثار و گذشت حرکتی سازنده است.

وی افزود: هر چند ما امروز با کمبودهای فیزیکی و مدیریتی در حوزه ورزش مواجه هستیم اما می‌توان فقدان مدیریت کار‌آمد و امکانات فیزیکی را با پرورش قهرمانان نامی جبران کرد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان گفت: حضور بیش از صدها ورزشکار اردبیلی در اردوهای تیم ملی اسباب افتخار استان اردبیل است و به یقین هر چه در این حوزه پول خرج شود سرمایه‌گذاری با آتیه‌ای است که به اصلاح و طیب شدن جامعه کمک می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: ما باید جامعه‌ای را طراحی کنیم که در آن نام ورزشکار با عنوان مبارک و دارای منزلت اجتماعی یاد شود و این قهرمانی‌ها به منزلت حرفه‌ای و اجتماعی و فرهنگی و حفاظت از آن کمک کند.

استاندار سابق اردبیل بیان داشت: زمانی که مجلس در یک حرکت غیر‌قابل قبول حقوق مادام‌العمر سیاسیون را تصویب کرد اعلام کردم که این مصوبه باید برای ورزشکاران و قهرمانان باشد تا با دریافت حقوق مادام‌العمر به خاطر قهرمانی و پهلوانی آتیه آنها تامین شده و دغدغه زندگی نداشته باشند.

وی ادامه داد: ما امروز با فقدان اسپانسر و حامیان ورزش مواجه هستیم که باید پیگیری کنیم تا در این زمینه با تعیین راهبرد و استراتژی دقیق در مسیری حرکت کنیم تا در رشته‌های مختلف ورزشی تیم‌ها بدون دغدغه در میادین حاضر باشند.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی اظهار داشت: در دوران مسئولیت استانداری برای راه‌اندازی آسیا ویژن 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص دادیم اما شنیده می‌شود که این اعتبار بعد از ما در جاهای دیگر هزینه شده است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان پیشنهاد راه‌اندازی شهرک نام‌آوران را مطرح کرد و گفت: ما با احداث این شهرک می‌توانیم واحدهای مسکونی را به شکل شیک و مناسب طراحی و اجرا کنیم تا این واحدها در اختیار قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک قرار گیرد.

حقیقت‌پور در پایان سخنان خود حمایت از توسعه ورزش روستایی را یکی دیگر از برنامه‌های پیش رو در صورت راهیابی به مجلس توصیف کرد و افزود: بنده با راه‌اندازی اتاق فکر ورزش از تجربه و سوابق فعالان این عرصه کمک می‌گیرم تا قوانینی را به تصویب برسانیم تا همه از منافع آن استفاده کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول