اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال شهرداری زرند:

ورزش کرمان در بدترین شرایط به سر می‌برد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال شهرداری زرند گفت: تخریب تیم هندبال شهرداری زرند از دل اداره کل ورزش و جوانان استان کلید می‌خورد، دقیقا محلی که باید از ورزش و تیم‌های ورزشی استان حمایت شود.

ورزش کرمان در بدترین شرایط به سر می‌برد

محسن اخگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان پیرامون آخرین وضعیت و مشکلات پیش روی این تیم با لحنی صریح و شفاف در پاسخ به سئوالات اظهار داشت: به عقیده من مشکلات پیش روی تیم هندبال شهرداری زرند، خواسته دست‌اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان و برخی عوامل تیم هندبال مس کرمان است.

وی با بیان اینکه تیم هندبال شهرداری زرند سال گذشته، سالی بدون حاشیه را پشت سر گذاشت، عنوان کرد: سال قبل با تعدادی از بازیکنان جوان گام به لیگ گذاشتیم و قصد داشتیم تا با همین نفرات در سال جاری تجربه بهتری برای مسابقات فصل آینده کسب کنیم.

این سرمربی هندبال تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما بر این اساس بود که این تیم کم‌کم به روزهای اوجش باز گردد، زیرا هندبال شهرداری کرمان همواره جزو مدعیان و بزرگان هندبال کشور بوده است.

اخگر مسئولان ورزش استان را عاملان اصلی مشکلات پیش روی تیم شهرداری زرند دانست و عنوان کرد: آنها با طرح مسئله غیر منطقی که هیئت هندبال نباید تیم‌داری کند و یا اینکه از تیم خاصی حمایت کند، برای ما مشکل‌ساز شدند.

وی خاطرنشان کرد: مگر بودجه و اعتباری که طی یک سال از سوی اداره کل ورزش و جوانان به یک هیئت ورزشی اختصاص داده می‌شود، چه قدر است که ما نباید تیم‌داری کنیم، آیا با 10 میلیون تومان تیم‌داری در لیگ برتر انجام‌پذیر است.

اخگر بیان داشت: تیم شهرداری روال معمول خود را سپری می‌کرد، اما عده‌ای که مدیران ورزشی استان نیز جزو آنها هستند، نخواستند این آرامش در تیم حکم‌فرما باشد، آنها با این بهانه که هیئت هندبال نباید تیم‌داری کند، همه چیز را خراب کردند، مگر در حال حاضر تیم‌های مختلفی در سطوح مختلف ورزشی با عنوان هیئت‌های ورزشی گام به مسابقات نمی‌گذارند که اداره کل ورزش استان این سخن را طرح و اجرایی می‌کند.

سرمربی تیم هندبال شهرداری زرند عنوان کرد: وقتی منابع مالی تیم شهرداری زرند با اتکا به پیگیری‌های انجام گرفته از سوی مسئولان خود تیم تأمین شده و این مسئله در حالی اتفاق افتاده که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان باید ممنون این اقدام ما باشند، اما برخی با خط دادن‌های اشتباه به قصد تخریب افراد و ترور شخصیت آنان تیشه به ریشه تیم هندبال پر افتخار این استان زده‌اند و این تیم را تا مرز انحلال پیش برده‌اند.

وی افزود: مسئله جالب توجه وقتی اتفاق می‌افتد که تخریب تیم هندبال شهرداری زرند از دل اداره کل ورزش و جوانان استان کلید می‌خورد، دقیقا محلی که باید از ورزش و تیم‌های ورزشی استان حمایت شود.

اخگر ادامه داد: این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که درست در زمان مدیریت فعلی اداره کل ورزش استان، ورزش در بدترین حالت ممکن خود به سر می‌برد، این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که 20 میلیارد تومان صرف دو تیم لیگ برتری فوتبال شده و حاصل حضور آنها در انتهای جدول است.

وی تصریح کرد: والیبال ما با توجه به برخورداری از یک اسپانسر خوب به لیگ دسته اول سقوط کرده، تیم شنای ما در لیگ برتر نیز با آن وضعیت بد از مسابقات کنار گذاشته می‌شود و دیگر ورزش‌های نامی استان نیز وضعیتشان مشخص است، آن وقت برخی در دفاع از عملکردشان به دنبال انجام تغییرات در هندبال هستند، رشته‌ای که از نظر سخت‌افزار و سطح فنی در استان در بین بهترین‌ها است.

این سرمربی هندبال با انتقاد از جامعه خبری استان کرمان عنوان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران ورزشی با سکوت و برخی حمایت‌های بی‌مورد خود در شرایط فعلی به رسالت خود عمل نکرده و با طرح مسائل جانبی حقایق را عنوان نمی‌کنند به عقیده من برخی رسانه‌ها خود در این نابسامانی ورزش استان کرمان سهیم هستند.

اخگر یاداور شد: افرادی چون محسن اخگر، باژیان، سید محمد موسوی و... هیچ‌گاه از صحنه ورزش هندبال این شهر محو نمی‌شوند و نامشان تا ابد در این ورزش ماندگار است.

وی عنوان کرد: اگر برخی پیشکسوتان و بزرگان هندبال کرمان با یکدیگر اختلاف سلیقه و مشکل داشته باشند، توانایی آن را دارند تا این مسائل را با یکدیگر به خوبی برطرف کنند و نیازی نیست در این بین برخی اشخاص از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با عنوان رفع این مشکلات به اهداف خود نزدیک شده و به قولی دایه مهربان‌تر از مادر شوند.

این سرمربی هندبال تصریح کرد: بازیکنان خارجی تیم نیز با مشاهده این مشکلات تیم را ترک کرده‌اند.

اخگر گفت: برای رفع نقاط ضعف تیم بازیکنانی را در چند پست حساس جذب کرده بودیم که اکنون همین بازیکنان با توجه به مشکلات مالی تیم را ترک کرده‌اند و این مسئله مشکلات ما را دوچندان کرده است.

وی بیان داشت: تیم شهرداری زرند دارای ظرفیت بالایی است، اما به دلیل مشکلاتی که ایجاد شده این تیم در حال حاضر میان زمین و هواست و صاحبی ندارد به شکلی که با توجه به تغییر و تحولات اخیر در شهرداری زرند و شورای شهر این شهرستان هنوز نتیجه مثبتی را برای اداره مناسب این تیم اعلام نداشته‌اند.

اخگر با بیان اینکه فردا باید عازم اصفهان شویم تا با فولاد دیدار کنیم، اضافه کرد: اما با توجه به اینکه هنوز اقدامی از سوی مسئولان برای حمایت مالی از تیم انجام نگرفته و هزینه سفر تأمین نشده، عزیمت به این استان در هاله‌ای از ابهام است.

سرمربی تیم هندبال شهرداری زرند خاطر نشان کرد: در صورتی که مخارج سفر تأمین نشود، قطعاً به اصفهان نمی‌رویم.

وی تصریح کرد: سال 88 بیش از 80 میلیون تومان از هزینه‌های تیم توسط کادر و از منابع شخصی و به صورت قرض تأمین شده در حالی که هنوز مسئولان شهرداری زرند ریالی از این رقم را باز نگردانده‌اند.

سرمربی تیم هندبال شهرداری زرند گفت: امیدوارم با درایت و کاردانی سعیدی ریاست جدید هیئت هندبال مشکلات موجود در هندبال کرمان با هم‌فکری و کمک جامعه هندبال رفع شود و رشته پرافتخار این دیدار روزهای خوش گذشته‌اش را بار دیگر تکرار کند.

اخگر بیان داشت: از جامعه هندبال درخواست دارم با هوشیاری و همت مانع رخداد اتفاقات تلخ به وجود آمده در برخی رشته‌های بنام استان شوند.

وی اضافه کرد: مس و شهرداری به عنوان دو تیم پر افتخار و بزرگ هندبال کشور مطرح هستند، این دو تیم فارغ از همه مسائل با یکدیگر رقابتی سالم در راستای توسعه، رشد و پیشرفت این رشته در استان دارند.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول