اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس در مشهد:

با ورزش نباید سیاسی برخورد کرد

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت: با ورزش نباید به‌صورت سیاسی برخورد کرد و امور ورزشی را باید به متخصصان آن سپرد.

با ورزش نباید سیاسی برخورد کرد

مجید خدایی امروز در محل سالن کنفرانس خبری خبرگزاری فارس خراسان رضوی در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مشارکت مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار پرشور خواهد بود و من نیز با کاندیداتوری خود خواستم به مشارکت بیشتر مردم کمک کنم.

خدایی ادامه داد: ورزش یکی از دغدغه‌های اساسی من است اما این بدان معنا نیست که برای سایر حوزه‌ها برنامه نداشته باشم و معتقدم باید در همه زمینه‌ها مجلس با برنامه‌ریزی مناسب وارد شود و مصوبه داشته باشد.

کاندیدای مستقل مجلس نهم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خاطرنشان کرد: امروز دنیا مترصد این است که با مشاهده کوچک‌ترین خلایی در امور داخلی ایران روی آن مانور تبلیغاتی انجام دهد و ایران اسلامی را تضعیف کند اما مردم با حضور گسترده خود در انتخابات 12 اسفند و تشکیل یک مجلس قوی و مردمی این اجازه را نخواهند داد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های ورزشی در کشور گفت: افراد ورزشی باید در کمیسیون‌های تخصصی وزارت ورزش و جوانان و همچنین مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند و نباید ورزش کشور را سیاسی کرد.

خدایی تصریح کرد: من برای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی به صورت مستقل وارد شده‌ام و در پی خدمت به مردم هستم و خودم را همواره وامدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف می‌دانم و امیدم به کانون ثروت و قدرت لایزال الهی است.

کاندیدای مستقل مجلس نهم متذکر شد: در دو سال گذشته تمام جلسات علنی مجلس شورای اسلامی را از طریق رسانه‌ها و رادیو پیگیری کرده‌ام و با مسائل روز سیاست ایران و مسائل بین‌المللی و همچنین دغدغه‌های مردم کاملا آشنا هستم و بعد از مشورت و رخصت با امام رضا(ع) وارد عرصه انتخابات شدم.

وی گفت: در صورت حضور در مجلس، از 19 کارگروه تخصصی که متشکل از اساتید دانشگاهی و نخبگان جامعه است برای تصمیم‌گیری در امور مهم مجلس مشورت خواهم گرفت.

خدایی افزود: در ورزش تنها نباید به مقوله ورزش همگانی توجه کرد بلکه گسترش ورزش همگانی نیز با توجه به اهمیت والایی که در حفظ سلامت افراد جامعه دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

کاندیدای مستقل مجلس نهم در ارتباط با مشکلات خاص شهر مشهد تصریح کرد: باید زمینه اشتغال جوانان در مشهد بیشتر فراهم است و آفت‌ها و آسیب‌های موجود را از میان برداشت.

خدایی ادامه داد: سال گذشته، در ایام ویژه سال تنها 65 درصد ظرفیت هتل‌های مشهد اشغال بود، در حالیکه جذب گردشگر داخلی و خارجی ارتباط مستقیم با ایجاد اشتغال دارد و در این زمینه باید برای مشهد اقدامات اساسی انجام شود. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول