اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جلسه هم‌اندیشی

آینده روشن ورزش ورامین رقم خورد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: جلسه هم‌اندیشی مسئولان شهرستان ورامین با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در راستای ارتقای ورزش ورامین برگزار شد.

آینده روشن ورزش ورامین رقم خورد

مصطفی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به توافقات صورت گرفته در راستای حمایت از ورزش ورامین گفت: در جلسه‌ای که جهت ارتقای ورزش منطقه با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، وهاب فرهمند مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و معاونان برگزار شد، توانمندی‌ها و معضلات ورزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزایش اعتبارات و پروژه‌ها را از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش سرانه فضای ورزشی و اختصاص بودجه به ‌عنوان مهم‌ترین دستور جلسه مدنظر قرار گرفت و فرهمند در این ارتباط قول‌های مساعد برای ارتقای ورزش ورامین را صادر کرد.

وی در ادامه به اهمیت این نشست اشاره کرد و گفت: چنین نشست‌هایی که با حضور مسئولان یک منطقه و استان برگزار می‌شود سبب خرسندی و اعتلای شهرستان‌ها می‌شود چراکه رایزنی‌ها منجر به تحول در یک عرصه می‌شود که این مهم در حال حاضر برای ورزش ورامین رخ داده است.

زاهدی این نشست را عاملی در راه پیشرفت ورزش دانست و تاکید کرد: با توجه به حضور طباطبایی بخشدار ورامین، بختیاری بخشدار جوادآباد، ابراهیمی بخشدار قرچک و بخشدار پیشوا، کارخانه شهردار ورامین، تاجیک معاون مالی واداری فرمانداری وارمین و شاملو معاون توسعه و منابع انسانی، فروزان‌فر مسئول اداره فنی مهندسی، قاسمی‌نژاد معاون بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در این جلسه امید برای پیشرفت ورزش ورامین زنده نگه داشته شد. 

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول