اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان در گفت‌وگو با فارس:

کردستان مهیای برگزاری یک انتخابات باشکوه/ 1056 شعبه آرای مردم را جمع می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کردستان از فراهم بودن زمینه برگزاری انتخابات سالم و در عین حال باشکوه در استان خبر داد و گفت: 27 هزار نفر در کردستان درگیر انتخابات هستند.

کردستان مهیای برگزاری یک انتخابات باشکوه/ 1056 شعبه آرای مردم را جمع می‌کنند

ایرج حسن‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد برای جمع‌آوری آرای مردمی در سطح استان هزار و 56 شعبه ثابت و سیار مشخص شده و 22 هزار نفر نیز در قالب هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در برگزاری انتخاباتی سالم دخیل هستند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات نهم مجلس و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در کردستان، خاطرنشان کرد: 5 هزار نفر هم مسائل امنیتی و انتظامی انتخابات در این استان را پوشش خواهند داد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کردستان، در هیچ دوره‌ای از انتخابات جز انتخابات اولین دوره مجلس شورای اسلامی، میانگین حضور مردم کردستان از میانگین کشوری پایین‌تر نبوده و این نشان از توجه مردم این استان به نظام و کشور است.

حسن‌زاده یادآور شد: در اولین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت حضور گروهک‌های ضدانقلاب و تجاوز آنها به صندوق‌های اخذ رأی، مشارکت مردم از میانگین کشوری پایین‌تر بود.

وی همچنین به حساسیت این دوره از انتخابات اشاره و بیداری اسلامی، پیشرفت‌های کشور در بیشتر زمینه‌ها، تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات دشمنان را از جمله عوامل حساسیت انتخابات نهم مجلس برشمرد.

حسن‌زاده اضافه کرد: در حال حاضر دشمنان نسخه‌های پیچیده‌ای برای ایران دارند که با حضور گسترده و مشارکت حداکثری این معادلات به هم ریخته و از مواضع خصمانه خویش عقب‌نشینی خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه اظهار نظرهایی که عوامل اجرایی را دخیل در سرنوشت انتخابات می‌دانند رد کرد و گفت: هیچ شخصیتی در هر سطحی از نماینده فرماندار تا شخص رئیس جمهور نمی‌تواند در نتیجه انتخابات دخالتی داشته باشد.

وی با عنوان اینکه عوامل هیئت‌های نظارت، بازرسی، اجرایی و حتی نماینده کاندیداها در شعب اخذ رأی حضور داشته و نظارت کامل دارند، به مردم اطمینان داد که از آرای آنان به بهترین نحو حفاظت می‌شود و نتیجه را خود مردم رقم می‌زنند.

حسن‌زاده در ادامه به وظایف کاندیداها در بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: خدمتگزاری به مردم تنها به معنای حضور در مجلس نیست و افرادی که رأی نمی‌آورند باید در زمینه‌های دیگری به مردم خدمت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه مردم مختارند به هر کاندیدایی رأی دهند اما باید برای تشکیل یک مجلس منسجم و کارآمد افرادی را از جنس خود، آشنا به مشکلات، دارای تعهد و تخصص، شجاع، برنامه‌محور و حافظ ارزش‌های اسلامی بوده و به دنبال حفظ منافع ملی و تبعیت از مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول