اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

شرکت در انتخابات تجلی اراده ملت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی شرکت در انتخابات را تجلی اراده ملت برشمرد و گفت: حضور در انتخابات مجلس یک تکلیف شرعی و دینی است.

شرکت در انتخابات تجلی اراده ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالقاسم داورزنی عصر امروز در جمع جوانان گفت: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیشتر باشد قدرت مسئولان در برخورد با قدرت‌های جهانی نیز بیشتر خواهد بود.

وی تبلیغات سوء دشمنان در راستای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات را برشمرد و گفت: امید می‌رود مردم و مسئولان با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب نشان داده و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شوند.

داورزنی پشتوانه مردمی را مهم‌ترین عامل ایستادگی در مقابل نظام سلطه برشمرد و اظهار داشت: با پشتوانه مردمی می‌توان در مقابل دنیای استکباری ایستاد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی دارای جایگاهی رفیعی است، تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی مجلس دو وظیفه مهم قانون گذاری و نظارت بر سایر دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مجلس محور بسیاری از تصمیم گیری‌ها و قانون‌گذاری‌ها است تصریح کرد: مجلس مظهر اراده ملی در نظام اسلامی است از این رو انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید با شکوه و شور بیشتری برگزار شود.

وی ویژگی‌های نماینده مجلس را هم مورد اشاره قرار داد و افزود: نمایندگان منتخب باید درد آشنای مردم و دلسوز باشند، شناخت و آگاهی کافی نسبت به حوزه انتخابیه خود داشته باشد و منافع عمومی را بر منافع فردی و حزبی خود ترجیح دهند.

داورزنی همچنین با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های کمی و کیفی تشکل‌های مردم نهاد از سیاست‌های این اداره کل به شمار می‌رود، خواستار ارائه پیشنهادها از سوی این تشکل‌ها برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول