اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعیت بانوان فرهیخته چهارمحال و بختیاری:

انتخابات پرشور مصونیت‎بخش آینده جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: جمعیت بانوان فعال و فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‎ای به‌ مناسبت انتخابات ۱۲ اسفند آورده است: برگزاری باشکوه انتخابات مصونیت‌بخش آینده جهان اسلام و به ‌ویژه ایران اسلامی است.

انتخابات پرشور مصونیت‎بخش آینده جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمعیت بانوان فعال و فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‎ای به ‌مناسبت 12 اسفند ماه آورده است: در شرایط امروز جهان اسلام قدرت‌الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران که وعده خمینی کبیر (ره) بود، آنچنان نمودار است که برای نظام سلطه جز صورتکی از تهدیدها و غریدن‌های پوشالی برای حفظ آبروی نداشته‌شان چیزی باقی نمانده است.

این بیانیه می‎افزاید: هدف مجموعه فشارهای قدرت‌های مستکبر جهانی به ایران اعم از تحریم اقتصادی، تهدید نظامی، تهاجم فرهنگی و دخالت‎های سیاسی بالا بردن هزینه الگو شدن ایران اسلامی برای انقلاب‌های تازه نفس منطقه است.

در بخشی از این بیانیه خطاب به مردم فرهیخته و غیور استان آمده است: حال که دشمنان این مرز و بوم تلاش گسترده‌ای آغاز کرده‎‌اند تا این انتخابات بی‎رونق برگزار شود، شما را به خلق حماسه‌ای دیگر فرا می‌خوانیم، حماسه‌ای که عظمت، بصیرت و ولی‌شناسی ملتی بزرگ را به زیبایی در منظر جهانیان به نمایش می‌گذارد.

جمعیت بانوان فعال و فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی چهارمحال و بختیاری در پایان می‌افزاید: به دنبال راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، روز جمعه ۱۲ اسفند عرصه‌ای دیگر است که با حضور و مشارکت عظیم مردمی نه تنها حماسه‌ای دیگر را در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد، بلکه زمینه تحقق پیشرفت و عدالت بر مدار ارزش‌های والای دینی را هموارتر می‌کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول