اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای اعلام شد

حضور گسترده سفیدپوشان هرمزگانی در انتخابات‌

خبرگزاری فارس: هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس و شهرستان‌های تابعه طی بیانیه‌ای با دعوت از فعالان عرصه سلامت سراسر کشور، به حضور گسترده پرستاران و جامعه پزشکی هرمزگان در پای صندوق‌های طی ساعات اولیه آغاز انتخابات اشاره کرده است.

حضور گسترده سفیدپوشان هرمزگانی در انتخابات‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس و شهرستان‌های تابعه به مناسبت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به صدور بیانیه‌ و فراخواندن مردم به پای صندوق‌های رای کرده است.

در این بیانیه که با سخن از مقام رهبری مبنی بر "هر قدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بالاتر باشد، اعتبار و ارزش ملت بالاتر می‌رود و امنیت و مصونیت کشور بیشتر و آینده ایران عزیز تامین و تضمین می‌شود."، آمده است: دوازدهم اسفندماه هزار و سیصد و نود برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی خواهد بود، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سی و سومین سال از عمر بابرکت جمهوری اسلامی، در حالی برگزار می‌شود که از چند منظر حائز اهمیت است.

در این بیانیه درجه‌های اهمیت این دوره از انتخابات این چنین بیان شده است:

 

*این انتخابات نخستین انتخابات ملی کشور پس از جریان فتنه 88 است که دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی کمر همت در برچیدن نظام اسلامی مان داشتند.

 

*این انتخابات نخستین انتخابات در کشور پس از نهضت بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

 

*این انتخابات نخستین انتخابات پس از آغاز موج جدید تحریم‌های همه جانبه در ابعاد نفتی و اقتصادی بود که در پی تلاش‌های دیپلماتیک و جنگ نرم در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

*این انتخابات نخستین انتخابات پس از سیاست غیر اخلاقی ترور اندیشمندان و دانشمندان هسته‌ای و نخبگان علمی کشورمان است که برگزار می‌شود.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمنان ناکام و سرخورده از جهات مختلف در شرایطی که تنها راه باقی مانده برایشان رجزخوانی‌هایی در عرصه انتخابات و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است، در حالی با تمامی عوامل داخلی و خارجی شان به جنگ تمام عیار با نظام مقدسمان آمده‌اند که می‌دانند بسیاری از کشورهای جهان و منطقه در جریان نهضت بیداری اسلامی، ایران اسلامی‌مان را به عنوان یک الگو و نماد موفقیت نگریسته و منتظر تزلزل و نقطه ضعف از این دژ پولادین و شکست ناپذیر هستند.

‌در بخش پایانی این بیانیه آمده است: همچنین از تمام مردم عزیز سراسر کشور و استان و تمامی همکاران عرصه سلامت در تمامی بخش‌های دولتی، غیر دولتی و به ویژه سفید پوشان سرو قامت ایران اسلامی دعوت می‌کنیم، تا با شکوه و عظمت هر چه بیشتر از پیش در این انتخابات شرکت کرده، عزم خود را به رخ دشمن کشانیده و به جهانیان نشان دهند، ایران عزیزمان سراپا شور است و عشق به آرمان‌ها و اهداف بلند اسلامی همیشه ادامه دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول