اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتحادیه تشکل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان:

رای ما دشمنان قسم‌خورده نظام را ناکام می‌کند

خبرگزاری فارس: در بیانیه اتحادیه تشکل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان آمده است: رای ما دشمنان قسم خورده نظام را ناکام می‌کند.

رای ما دشمنان قسم‌خورده نظام را ناکام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اتحادیه تشکل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی اصفهان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب بیانیه‌ای از آحاد مردم به ویژه دانشگاهیان درخواست حضور حداکثری در انتخابات را داشت.                            

در این بیانیه آمده است: بار دیگر زمانی فرا رسید تا ملت غیور ایران اسلامی مانند همیشه صحنه‌ای بسازند که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که ماه‌ها در تلاش هستند تا مردم را از رای دادن منصرف کنند، ناکام شوند و بار دیگر حماسه‌ای خلق شود تا دنیا متحیر بماند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: شورای مرکزی اتحادیه تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت ملت شریف ایران به پای صندوق‌های رای در روز 12 اسفند و خلق کردن حماسه‌ای جدید و دشمن شکن، نکاتی را یادآور می‌شویم، نخست اینکه در شرایط فعلی که دشمنان انقلاب اسلامی هر روز با تحریم‌ها درصدد هستند تا عشق ملت ایران به نظام را کم‌رنگ کند با حضور حداکثری و پرشور دشمنان را ناکام کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: در انتخاب افراد توجه شود که ابتدا نماینده به قصد خدمت به مردم آمده باشد و نه برای کسب قدرت و شهرت و نماینده مردم باید از اتصال به افراد پشت پرده که با ثروت خود یا قدرت خود درصدد هستند تا نماینده را راهی مجلس کنند، بری باشد.

اتحادیه تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بیانیه تصریح کرد: نماینده اصلح کسی است که تبعیت از ولایت فقیه داشته باشد و سخنان و نصایح ایشان را چراغ راه برای نظام بداند.

در پایان این بیانیه آمده است: در صورتی که در انتخاب خود شک داریم از بزرگان دین و سیاست که در صحنه حضور پیدا کردند، کمک بگیریم و افرادی را که متدین واقعی بوده و از دین استفاده ابزاری نمی‌کنند، انتخاب کنیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول