اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس هیئت دو و میدانی گلستان انجام شد

اعلام نتایج نهایی مسابقه پرتاب وزنه و نیزه در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان نتایج نهایی مسابقه قهرمانی پرتاب وزنه و پرتاب نیزه استان را اعلام کرد.

اعلام نتایج نهایی مسابقه پرتاب وزنه و نیزه در گلستان

وحید میرا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این دوره از مسابقه پرتاب وزنه و پرتاب نیزه آقایان امروز در استاد یوم قاندومی شهرستان بندرترکمن در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتایج رشته پرتاب وزنه در رده‎های مختلف تصریح کرد: در رده نوجوانان رضا شمبازی از هیئت بندرترکمن نفر اول، مهدی پورغاز از هیئت بندرترکمن نفر دوم و حامد ارنظر قرنجیک از هیئت بندرترکمن نفر سوم را به دست آورد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان با اشاره به نتایج رده جوانان این مسابقات خاطرنشان کرد: کمیل ابراهیم‌پور از هیئت بندرترکمن نفر اول، بنیامین هیوه‌چی از هیئت گنبدکاووس نفر دوم و عماد عقیلی از هیئت کردکوی نفر سوم را کسب کرد.

میرا با اعلام نتایج رده بزرگسالان رشته پرتاب وزنه اذعان داشت: حسن شعبانی از هیئت کردکوی نفر اول، میثم کیانی از هیئت کردکوی نفر دوم را به دست آورد.

وی همچنین با اشاره به نتایج رشته پرتاب نیزه گفت: در رده نونهالان متین کم از هیئت ترکمن نفر اول، احسان گلی از هیئت ترکمن نفر دوم، رامین نیرومند از هیئت ترکمن نفر سوم این دوره از مسابقات شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان اظهار داشت: در رده نوجوانان نیز سعید طراج از هیئت ترکمن نفر اول، یونس کم از هیئت ترکمن نفر دوم و مهران طراج از هیئت ترکمن نفر سوم رشته پرتاب نیزه را به دست آورد.

میرا ادامه داد: در رده جوانان رشته پرتاب نیزه سیدامیر حسینی از هیئت کردکوی نفر اول، ناصر یاقوتی از هیئت گنبدکاووس نفر دوم، اسماعیل کمی از هیئت ترکمن نفر سوم را کسب کرد.

وی اضافه کرد: در رده بزرگسالان یعقوب آرخی از هیئت ترکمن نفر اول، رحمت‌الله طاطاری از هیئت گنبدکاووس نفر دوم، امید تاجی از هیئت ترکمن نفر سوم رشته پرتاب نیزه را به دست آورد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول