اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 213

فردا گلستانی‎ها اوج دلدادگی خود را به ولایت به نمایش می‎گذارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان با صدور پیامی مشترک مردم همیشه در صحنه استان را برای خلق حماسه‎ای دیگر در انتخابات 12 اسفند فراخواندند.

فردا گلستانی‎ها اوج دلدادگی خود را به ولایت به نمایش می‎گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، در این پیام آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و جواد قناعت استاندار گلستان، حضور پرشور مردم استان را در انتخابات 12 اسفند، پاسخی دندان‎شکن به توطئه‎ها و تحریم‎های دشمن دانستند.

در این پیام آمده است: انتخابات 12 اسفند، مهمترین، حیاتی‎ترین، زیربنایی‎ترین و کلیدی‎ترین انتخابات 33 گذشته برای دوستداران و دشمنان نظام است و با حضور حداکثری در آن برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات همیشگی ملت ایران رقم می‎خورد.

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان با اشاره به اینکه ملت ایران در دو بخش انقلابی‎گری و مشارکت حداکثری در انتخابات پیشکسوت هستند و تاکنون آن را حفظ کرده‎اند، افزودند: رغبت مردم به سمت ولایت فقیه و رهبری از عوامل مهم حساسیت این انتخابات است که بسیار ارزشمند است و بیانگر آن است که نظام در حال آماده‎سازی جریانات و مسایل بزرگ تاریخی است.

آنان گفتند: از 12 فروردین 58 تا حماسه دوران‎ساز خرداد 88، حضور راسخ و استوار زنان، مردان و به ویژه جوانانِ ایران در عرصه نزدیک به 30 انتخابات، نشان داد که نظام مقدس اسلامی با برخورداری از پشتوانه مستحکم مردمی با وجود تمامی تحریم‎ها و دشمنی‎ها در مسیر ارزش‎های والای خود باقی خواهد ماند و با چنین پشتوانه‎ای بی‎گمان به تمامی اهداف متعالی و مقدس خود دست خواهد یافت و تا همیشه تاریخ از گزند آسیب‎ها مصون خواهد ماند.

در این پیام می‎خوانیم: راهبرد و برنامه‎های کنونی دشمن در سه محور کاهش مشارکت، ایجاد چالش امنیتی و در نهایت ناکارآمد جلوه دادن الگوی ایرانی اسلامی خلاصه می‎شود و استکبارگران و دول غربی به دنبال آنند که کوچک‎ترین موضوعات را تبدیل به موضوع امنیتی در کشور کنند تا در زمان خاص با نیروهای تربیت شده، نقش چالش و حساسیت را در نظام ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در این پیام اظهار داشتند: حضور اقوام مختلف و تنوع قومیتی استان فرصتی برای بهره‎مندی از جلوه همبستگی مردم ولایتمدار استان است و به طور حتم مردم استان با وحدت و یکپارچگی و با شناخت، بصیرت و همبستگی نماینده‎ای را برمی‎گزینند تا پاسدار حریم اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت بزرگوار ایران و مبانی جمهوری اسلامی و همسو با فرامین مقام عظمای ولایت با صیانت از قانون اساسی به استقلال، اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت پایبند باشد.

نورمفیدی و قناعت در پایان ضمن تاکید بر شرکت گسترده و همه‌جانبه مردم مردم مومن، شریف و انقلابی گلستان به انتخابات و حضور در پای صندوق‎های رای خاطرنشان کردند: مردم ولایت‌مدار استان همانند همیشه با حضور شکوهمند و دشمن‎شکن خود در انتخابات 12 اسفند، بار دیگر اوج دلدادگی خود به نظام مقدس اسلامی، آرمان‎های متعالی و مقدس شهدای انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم‌الشان و فرامین ارزشمند و راهگشای مقام معظم رهبری را به زیباترین شکل ممکن به نمایش خواهند گذاشت.

در این پیام آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و جواد قناعت استاندار گلستان حضور پرشور مردم استان را در انتخابات 12 اسفند، پاسخی دندان‎شکن به توطئه‎ها و تحریم‎های دشمن دانستند.

انتهاب پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول