اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

انتخابات در رباط کریم حداکثری خواهد بود / پیام مردم در انتخابات بیعت با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم اعلام کرد: با توجه به شرایط سیاسی شهرستان و فضای انتخاباتی به طور قطع در این حوزه انتخابیه انتخاباتی با حضور گسترده و حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

انتخابات در رباط کریم حداکثری خواهد بود / پیام مردم در انتخابات بیعت با ولایت است

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی تبدیل به الگویی برای ملت‌های مسلمان در منطقه و حتی مردم ساکن آفریقا و آمریکای دور شده است.

* صدور انقلاب تحقق یافته است

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تاکید فرمودند که کار ما تمام نشده و باید انقلاب خود را به جهانیان صادر کنیم.

این مسئول ادامه داد: کشورهای استکباری از همان ابتدا برای مقابله با انقلاب ملت ایران متحد شده و حتی از راه‌ انداختن جنگی هشت ساله برای تحقق هدف شوم خود کوتاهی نکردند.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب و ایستادگی ملت و مسئولان تمام نقشه‌های شوم استکبار علیه ایران اسلامی خنثی شده و رمز موفقیت ما همدل و وحدت است.

وی افزود: کشورهای دیگر و به ویژه ملت‌های مظلوم و تحت فشار وقتی از توسعه و پیشرفت ایران و سربلندی انقلاب ما آگاهی یافتند، ایران را الگوی خود قرار داده و امروز موج بیداری اسلامی از انقلاب ما سرچشمه گرفته است.

سلیمان‌پور تاکید کرد: بر خلاف تمام توطئه‌های غرب و شرق امروز صدور انقلاب اسلامی تحقق یافته و این امر مرهون نقش تاثیرگذار ولایت و وحدت و همدلی مردم و مسئولان کشورمان است.

* انقلاب ملت ایران تمام نشده است

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب ملت ایران به پایان نرسیده است، گفت: ما کارهای بزرگتری داریم که مهمترین آن حراست از دستاوردهای انقلاب است.

فرماندار رباط کریم افزود: برای تحقق این مهم همه مردم و مسئولان باید با وحدت و همدلی در صحنه حضور داشته و اجازه ندهند که دستاوردهای انقلابی که با خون هزاران شهید حاصل شده است، هدر رود.

*پیام ملت ایران در انتخابات تجدید بیعت با ولایت است

سلیمان‌پور گفت: خوشبختانه طی سه دهه اخیر ملت ایران همواره به وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب عمل کرده و به طور قطع روز جمعه نیز با حضور گسترده در انتخابات ضمن بار دیگر پیامی مهم به جهانیان مخابره خواهند کرد.

وی در پایان اظهار داشت: پیام ما در روز جمعه حمایت از ولایت و ایستادگی در مسیری است که شهدا و امام شهیدان بر آن تاکید داشتند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول