اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/316

پورحسین: صدور شناسنامه یک روزه برای حضور در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت ‌احوال خراسان‌جنوبی گفت:‌ با هماهنگی ستاد انتخابات استان خراسان‌جنوبی مقرر شد افرادی که شناسنامه خود را مفقود کرده‌اند برای حضور در انتخابات شناسنامه‌ آنان به صورت یک روزه صادر ‌شود.

پورحسین: صدور شناسنامه یک روزه برای حضور در انتخابات

علی پورحسین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، به گوشه‌ای از اقدامات این مجموعه در راستای خدمات‌رسانی ویژه ایام انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: کلیه ادارات و نمایندگی‌های ثبت‌احوال از تاریخ مذکور نسبت به خدمات به مردم به صورت تمام وقت اقدام کردند.

وی افزود: ادارات ثبت‌ احوال استان از ساعت هفت صبح تا ساعت 20 شب نسبت به خدمات‌رسانی به مردم اقدام کردند و فردا که روز انتخابات است نیز با آغاز زمان رأی‌گیری تا زمان پایان انتخابات ادارات ثبت ‌احوال در سراسر استان برای خدمات‌رسانی به مردم باز است.

*صدور شناسنامه یک روزه انجام می‌شود

مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌جنوبی به نوع خدمات ارائه شده نیز اشاره کرد و گفت: براساس قانون افرادی که شناسنامه آنها مفقود شده است در نوبت نخست یک ماه و در صورتی که نوبت دوم باشد سه ماه باید در نوبت زمان‌بندی حضور داشته باشند.

حسین‌پور ادامه داد: با هماهنگی که با ستاد انتخابات استان خراسان‌جنوبی شده است قرار شد که افرادی که شناسنامه خود را مفقود کرده‌اند به دلیل اینکه بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند به صورت یک روزه شناسنامه آنها صادر شود .

وی افزود: این مجموعه در هشت شهرستان اداره و در دو بخش خوسف و نیمبلوک نمایندگی دارد و خدمات مذکور در کلیه این ادارات و نمایندگی‌ها به مردم ارائه می‌شود.

مدیرکل ثبت ‌احوال خراسان‌جنوبی در مورد صدور کارت ملی برای افرادی که مفقود شده است نیز گفت: کار صدور کارت ملی به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود و برای اینکه افراد بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند، می‌توانند برای دریافت گواهی شماره ملی به ادارات ثبت ‌احوال مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول